Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Wyłącznik różnicowo prądowy wyłącza o 8 rano.

Mozaj 16 Jun 2009 14:30 4797 19
Optex
    Mozaj
    Level 10  
    witam, mam następujący problem, co parę dni cyklicznie i co najciekawsze około godziny 8 rano wywala różnicówke, odłączałem już wszystko i nie wiem gdzie szukać problemu. Może ktoś z was miał taki problem i wie jak go rozwiązać?? zabrakło by mi czasu aby opisać ile razy zaspałem bo różnicówka wyłącza mi budziki... proszę o pomoc bo jestem w kropce, jestem początkującym elektronikiem ale poradzę sobie z każdą sugestią, instalację w mieszkaniu montowała firma więc wykluczam jaki kolwiek swój błąd, fachowcy byli tu po zgłoszeniu usterki ale nie potrafili do niczego dojść. Instalacja jest jedno fazowa.
  • Optex
    error_w
    Level 2  
    Srawdź co włącza się o tej 8 rano :) Może to twój budzik powoduje zadziałanie wyłąznika róż.-prąd.
  • Optex
    Darrieus
    Level 38  
    error_w wrote:
    Srawdź co włącza się o tej 8 rano :) Może to twój budzik powoduje zadziałanie wyłąznika róż.-prąd.

Budzik ma wtyczkę bez PE więc mało prawdopodobne, ALE jak to radiobudzik a antena dotyka kaloryfera to kto wie.

Ta 8 godzina jest co najmniej dziwna.

Drugi pomysł listwy przeciwprzepięciowe, warystor zwiera do PE i wywala, a o 8 rano wiele urządzeń się włącza nie koniecznie w domu zainteresowanego, byle przepięcie i różnicówka wywali.

Był już taki temat i winne okazały sie listwy, 2 dni wałkowaliśmy i wyszło po wielu bojach że listwy wywalały różnicówkę.
    Mozaj
    Level 10  
    antenka nie dotyka do kaloryfera bo budzik na meblach stoi, listwe przeciw przepięciową posiadam i podsuneliście mi dobry pomysł. Listwa nie jest najwyższych lotów, kupiłem ją z 5 lat temu w niemczech w aldi ale no dobra odłącze ją ale nadal pozostaje pytanie, dlaczego 8 rano?
    Darrieus
    Level 38  
    Mozaj wrote: