Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

jak zrobić odcięcie zapłonu w dieslu???

29 Cze 2004 00:43 32889 51
  • #31
    Gerri
    Spec od Mercedesów
    Przepraszam, czy mogę prosić o powtórzenie pytania? ( I umotywowanie jego celu?)

    Pzdr.
  • Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
  • #32
    sigi
    Spec od samochodów
    Odpowiedziałeś - wystarczy.
  • #33
    Użytkownik usunął konto
    Użytkownik usunął konto  
  • Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
  • #34
    kajetanCES
    Poziom 16  
    A jednak cos napiszę.
    Po raz ostatni dla Pana "steczow" - OBIECUJĘ !!!! i innych specjalistów od odcięć i mercedesów ......
    Dobry elektrozawór paliwowy (ciśnienie) to wydatek ok. 1000 zł.
    W tym przypadku trzeba dwa (powrót do zbiornika) bo autko odpali i pojedzie.
    Wprawdzie jakieś 40 km/h jak ewentualny złodziej nie będzie nerwowy z pedałem gazu.
    Rozwiązanie więc mało skuteczne, drogie a nade wszystko łatwe do zlokalizowania (widoczne) i obejścia.
    Dlatego właśnie to odradzałem.
    POWODZENIA

    P.S. Więcej komentarzy nie będzie.
  • #35
    Użytkownik usunął konto
    Użytkownik usunął konto  
  • #36
    HZ10
    Poziom 14  
    nistety w w124 diesel pompa jest odcinana pneumatycznie więc żadne odcięcie nie ma racji bytu! wystarczy że zdejmiesz jeden z przewodów podciśnieniowych np.od sterowania wysokością świateł i już go nie zgasisz ( dla złodzieja to oczywiste rozszczelnienie układu)to samo jeżeli zdejmiesz wężyk pneumatyczny z zaworu pompy wtryskowej. jedynym rozwiązaniem w 124 jest odcięcie paliwa daleko przed pompą cic innego nie da sie zrobić
  • #37
    Gerri
    Spec od Mercedesów
    > i innych specjalistów od odcięć i mercedesów ......

    Czuję się zaszczycony :?

    Dobry zawór (głowica Bosch,korpus produkcji krajowej,dopasowany do pompy wtryskowej Mercedesa, dopuszczenie do stosowania przez fabrykę, ciśnienie robocze 4 bar) 250 zł. brutto
    Zawór oryginalny, montowany pod bakiem cena 190 zł.
    Zawór na przewodzie zwrotnym w modelu 124 oraz w 201 potrzebny NIE JEST!! Zostało to sprawdzone!
    Jest natomiast potrzebny w VITO, silnik niby tej samej generacji, ale inaczej rozwiązane jest zasilanie paliwem i ten model faktycznie CIĄGNIE PRZEZ POWRÓT, konieczny jest więc drugi zawór.
    Jeżeli kolega pisze o sterowniku ECU oraz zaworze elektromagnetycznym na pompie :o to świadczy to naprawdę o dogłębnej znajomości omawianego modelu silnika. :wink:
    Uściślając: każde rozwiązanie w tym modelu jest mało skuteczne, jeżeli jest dostępne od razu po otwarciu maski, jedyna szansa to dobre osłonięcie elementu wykonawczego (utrudnienie dostępu) i zamaskowanie przewodu sterującego (można go wpuścić przykładowo w koszulki które prowadzą przewody podciśnieniowe).
    Pzdr.
  • #38
    Użytkownik usunął konto
    Użytkownik usunął konto  
  • #39
    Gerri
    Spec od Mercedesów
    NIE ODPOWIEDZIAŁEŚ NA PYTANIE GERRI!.
    Odpowiadam: (chociaż nie wiem czemu to pytanie ma służyć, chyba udowodnieniu mojej indolencji)
    Od dobrych kilkunastu lat zajmuję się WYŁĄCZNIE samochodami z gwiazdką, odcięcia różnego rodzaju, (zrobione) można liczyć na pewno więcej niż na palcach jednego osobnika, wliczając palce rąk i nóg :wink:

    Pzdr.
  • #40
    Gerri
    Spec od Mercedesów
    Kolego Kajetan CES:
    chciałbym kupić zawór paliwowy za 1000 zł. Proszę mi przedstawić ofertę, (oczywiście pomijam produkty jubilerskie :lol: )
  • #41
    Gerri
    Spec od Mercedesów
    >Wiem że jak odłacze przewód podciśnieniowy to niezgaszę i nie wyreguluję świateł!!!

    Chyba jednak czegoś nie zrozumiałeś, nikt Ci nie każe odłączać na stałe żadnych przewodów podciśnieniowych! W obwód podciśnienia wstawiony jest zawór pneumatyczny, układ jest dalej szczelny, wszystkie funkcje (reflektory, gaszenie ) zostają zachowane bez zmian.

    Pzdr.
  • #42
    HZ10
    Poziom 14  
    to wy nie zrozumieliście sentencji mojej wypowiedzi tłumacze złodziej wsiada do samochodu podnosi maske zdejmuje przewód podciśnieniowy z pompy lub reflektora i nawet nie musi przekręcać ztacyjki aby go odpalić....... :cry:
  • #43
    Gerri
    Spec od Mercedesów
    HZ10 napisał:
    to wy nie zrozumieliście sentencji mojej wypowiedzi tłumacze złodziej wsiada do samochodu podnosi maske zdejmuje przewód podciśnieniowy z pompy lub reflektora i nawet nie musi przekręcać ztacyjki aby go odpalić....... :cry:


    No nie tak do końca :D
    W instalacji podciśnieniowej zainstalowane są zwężki, aby w przypadku awarii jednego obwodu, ograniczyć wpływ tej awarii na działanie innych obwodów. Rozdział podciśnienia już za pompą napotyka pierwsze zwężki, chociaż główny rzut pociśnienia idzie na serwo, stamtąd, mniej więcej w środku długości przewodu jest brane podciśnienie do gaszenia ( do stacyjki) i tutaj wydajność nie jest ograniczana (ten trójniczek lubi się zatykać, dobrze jest go przekłuć szpilką jeżeli silnik "zdycha" długo po wyłączeniu zapłonu, ale to inna bajka) Moja propozycja jest taka, żeby zaworek przełączał obwód zwykły, czyli ze stacyjki na pompę na zasilanie "od przodu" czyli od pompy podciśnieniowej. Złodziej zazwyczaj wyrywa przewody od silnika w stronę kabiny, a tu zaskoczenie: zdychawka ma dalej zasilanie "od przodu" motora (bezpośrednio z pompy podciśnieniowej)

    Pzdr. Gerri
  • #44
    HZ10
    Poziom 14  
    nie zmienia to faktu że jak odłączy podciśnienie od pompy to pozamiatane
  • #45
    tarnowski
    Poziom 22  
    W dieslu typu MB realizujemy dowolny z w/w przez kolegów pomysłów + dodatkowy zamek maski silnika i dupa ,złodziej ma zagwozdkę.... Ja mam jeszcze wywalone bębny zamków drzwi przednich (wstawiłem zaślepki z drzwi tylnych) i tak jak pisze Gerri wkładkę stacyjki od 190...

    Pozdrowienia
  • #46
    skorpi
    Poziom 18  
    Witam
    Panowie jedyną podstawową sprawą w zabespieczeniu diesla MB jest BLOKADA MASKI! .Jeżeli chodzi o blokadę rozruchu to nie polecam odcięcia paliwa tylko blokadę rozrusznika i blokadę pompy.
  • #47
    RSP
    Poziom 27  
    Jeśli w samochodzie jest elektryczna pompa paliwa w baku ( niektóre diesle też mają ) to proponuję moje rozwiązanie. Łatwe do wykonania i skuteczne!. Złodzieje z Warszawy sobie z tym nie poradzili!.
    I jeszcze jedno +12V musi się pojawiać po kluczyku.
    jak zrobić odcięcie zapłonu w dieslu???[/img]
  • #48
    PiccoloPiki
    Poziom 14  
    steczow napisał:
    Chyba jednak wstawie elektrozawór odcięcia paliwa, tylko jak się zepsuje to bedzie kłopot!!! Musi być w miejscu łatwym do wymontowania go!!! ;)

    Pamiętaj żeby przed elektrozaworem wstawić filtr paliwa. Jeżeli tego nie zrobisz to zawór prędzj czy później przestanie zamykać dopływ paliwa.
    Pozdrawiam.
  • #49
    jopper
    Poziom 14  
    Kolego RSP a w ltórym miejscu w Twoim schemacie wmontować migającą diode, która będzie mrugać jak skończy się podtrzymanie przekaźnika i żeby sygnalizowane to było beż włączonego kluczyka?
  • #50
    RSP
    Poziom 27  
    Nie przewidywałem żadnej sygnalizacji , jednak to nie oznacza że nie można wstawić diody świecącej. Można to zrobić na kilka sposobów. Można włączyć diodę między +12 z akumulatora a wyjście do pompy , dioda będzie przestawała mrugać gdy po przekręceniu kluczyka odblokujemy zabezpieczenie ( w przypadku pomp nafaszerowanych elektroniką mogą być problemy ) . Włączyć diodę między +12V z akumulatora a katody diod , dioda będzie mrugać troszkę wcześniej niż puści przekaźnik ( jeśli przekaźnik będzie miał dużą rezystancję to może nie puścić ).
  • #51
    DJADAMO
    Poziom 12  
    NAJLEPIEJ WSTAWIC HEBEL TAK JAK W ZUKACH MONTOWALI I PO PROBLEMIE ZŁODZIEJ SOBIE GŁOWE POŁAMIE ZANIM GO ODPALI.
  • #52
    cmsydney
    Poziom 14  
    Czy zwykly wylacznik na przewodzie zasilania pompy paliwowej w dieslu moze zostac wykorzystany? Jesli tak to jaki wylacznik musi byc zastosowany bo nie wiem ile pradu moze pobierac pompa paliwa. Samochod to honda accord 2005