Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
IGE-XAO
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

scenic II szukam schematu elektrycznego hamulca postojowego

18 Cze 2009 17:03 11244 14
  • Poziom 17  
    Szukam tego schematu ponieważ przy ruszaniu nie puszcza hamulec ,nie dostaje inf że ruszam
  • IGE-XAO
  • Poziom 26  
    A może to funkcja jest wyłączona.
  • Poziom 15  
    zbyniuś napisał:
    A może to funkcja jest wyłączona.

    A da się tak i jaki miało by to cel ?
  • IGE-XAO
  • Poziom 26  
    są dwie opcje albo działa jak hamulec ręczny albo wspomaga kierowcę i działa automatycznie.
  • Poziom 31  
    Jakby nie działał , to zawsze ma puszczać przy ruszaniu ( chyba że zepsuty :cry:)
  • Użytkownik obserwowany
    A te opcje są przełaczane?
  • Poziom 17  
    nic nie jest przełączane,zawsze ma działać
    Jak spuszczę ręcznie-to odpuszcza,ale jak ruszam to niechce puścić tak jakby nie dostawał impulsu i WłŚNIE NIE WIEM SKĄD DOSTAJE TEN IMPULS ABY ODKRĘCAĆ CZY GDZIEŚ SĄ JAKIEŚ CZUJNIKI
  • Użytkownik obserwowany
    Po nacisnięciu pedału gazu, ma puszczać.
  • Poziom 17  
    mam auto 4 lata ,włączam bieg puszczam sprzeło i dodaje gazu i nie puszcza jak nacisnę przycisk z diodą i pociągnę klapkę to puszcza
    czyli jak ja dam impuls to puszcza ,a nie ma impulsu nie wiem właśnie z kąd
  • Poziom 31  
    bolanty napisał:
    mam auto 4 lata ,włączam bieg puszczam sprzeło i dodaje gazu i nie puszcza jak nacisnę przycisk z diodą i pociągnę klapkę to puszcza
    czyli jak ja dam impuls to puszcza ,a nie ma impulsu nie wiem właśnie z kąd

    Z sieci multipleksowej (CAN) , informacja o obciążeniu silnika, pozycji pedału gazu , pozycji pedału hamulca, nachyleniu podłoża , włączonym biegu i pewnie jeszcze jakieś :D. Bez Clipa ani rusz.
  • Poziom 26  
    Bo są dwie opcje ,działa automatycznie lub działa jak normalny hamulec ręczny, czyli trzeba podłączyć CLIPa i sprawdzić
  • Poziom 15  
    Dokładnie Clip defekty , kontrola parametrów jak napisał genek1000

    Jakie dwie opcje działania kto Ci tak powiedział ? Gasisz samochód ręczny zaciąga - wsiadasz palisz bieg gaz puszcza ręczny i jazda . Tak samo jak stajesz pod górką zaciągasz ręczny ( ręcznie przez manetkę ) wbijasz bieg gaz i automatycznie się zwalnia pomaga ruszyć bez cofnięcia

    Wytłumacz mi to bo bardzo mnie ciekawi Twoja teoria i może czegoś nie wiem
  • Poziom 17  
    UDAŁO SIĘ ZROBIŁEM
    Odkręciłem skrzynkę hamulca od karoserii,odkręciłem pokrywę zajżałem i zaczełem analizować jak to działa i natrafilem na to że sprężynka która naciąga rygiel zaczepu urwała się i po zaciągnięciu zaczep nie blokował się mimo że hamulec był zaciągnięty,jak rygiel się nie blokował to komp nie dostawał inf.że hamulec jest zaciągnięty i dlatego nie odkręcał
    DZIĘKI WSZYSTKIM ZA POMOC
  • Poziom 10  
    bolanty napisał:
    UDAŁO SIĘ ZROBIŁEM
    Odkręciłem skrzynkę hamulca od karoserii,odkręciłem pokrywę zajżałem i zaczełem analizować jak to działa i natrafilem na to że sprężynka która naciąga rygiel zaczepu urwała się i po zaciągnięciu zaczep nie blokował się mimo że hamulec był zaciągnięty,jak rygiel się nie blokował to komp nie dostawał inf.że hamulec jest zaciągnięty i dlatego nie odkręcał
    DZIĘKI WSZYSTKIM ZA POMOC



    Czy moze ktos wie jak zlikwidowac kontrolke service stop po zaciągnięciu awaryjnego ręcznego w bagażniku? Zaciagnalem go na probe, zaswiecila sie kontrolka i nijak nie mozna jej skasowac, macie jakis pomysl oprocz ASo?
  • Poziom 31  
    Bez CLIPA chyba nie zgasisz. W 50% przypadków po awaryjnym spuszczeniu hamulca automatycznego następuje jego uszkodzenie ( pada czujnik siły zaciągnięcia czy cuś :cry: )