Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Relpol przekaźniki
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

CC900 układ paliwowy ???

18 Maj 2004 19:56 1807 5
  • Poziom 12  
    hejka, mam problem z moim cieniasem 900. objawy: przekręcam kluczyk, słysze jak pompa sie załącza i robi cisnienei, po czym gasnie lampka kontrolna układu paliwowego. silnik chodzi, ale jak sie jedzie i przyspieszy to zapala sie wyżej wsp[omniana lampka, auto potrafi przerywac i zgasnać po czym nie daje się uruchomić. po przekreceniu kluczyka słychac jak pompa dziwnie pracuje i przerywa, robiąc cisnienie w układzie, a znan juz lampka pali sie i przygasa. wyjąłem pompę i podłączyłem na krótko i chodzi normalnie, nie chcę jej na sucho piłować dłużej żeby się nie zatarła. podejrzewam że filtr paliwa moze byc juz do wymiany, albo czujnik ciśnienia paliwa(jeśli taki tam jest) dał ciała i dlatego pompa sie dziwnie załącza.

    jak ktos ma z tym doswiadczenie to prosze o jakieś sugestie i rady co sprawdzać, a może włożyć pompe do jakiegoś słoika z paliwem i niech pochodzi z 15minut????
  • Relpol przekaźniki
  • Poziom 12  
    nie znam sie za bardzo na elektrycznych pompach paliwa, ale jak ja podłączyłem na krótko w słoiku z benzyna to po podaniu napiecia chodzi przez dłuzszy czas, a potem już cyklicznie włączając sie na chwilke i wyłączjąc. mniemam, ze to normalne i takie chwilowe załączanie jest wystarczające do utrzymania odpowiedniej wydajności, ale moze sie myle... ???
  • Relpol przekaźniki
  • Poziom 12  
    Moja propozycja to po pierwsze wyciągnij pompe i zobacz czy odstojnik jest czysty. Najprawdopodobniej masz kupe syfu w zbiorniku i pompe szlak trafił . Można wymienić sam element tłoczący to kosztuje około 300PLN. Jeżeli pompa okaze sieczysta to niestety czeka cię wizyta w serwisie gdzie zrobia test centralki wtrysku. Druga rzecz to przekaźniki w komorze silnikia są dwa czerwony i czarny jeden z nich moze być uszkodzony i dawać podobny efekt . Jeżeli asz niedaleko do Lublina to mogę ci do tego zajżeć (łacznie z testem centralki) !!!!!!
  • Poziom 12  
    hejka. niestety do lublina daleko, wiec nie zajadę :(

    odstojnik byl czysty, a pompa dziwnie pracowala, bo nie zalaczal przekaznik - kiepska masa byla. dale dodatkowa mase na silnik i wszystko jakos jest dobrze, ale dalej mi sie zapala kontrolka sygnalizujaca awarie ukladu wtryskowego wiec bez podlaczenia do komputera sie nie obejdzie :cry:
  • Poziom 12  
    Odnosnie pompy paliwa, to ma ona pracowac ciagle, bez zadnych przerw w czasie jak pracuje silnik. Gdyby pompa pracowala z przerwami to w ukladzie paliwowym powstalyby drgania-zmiany cisnienia, co niest bardzo niepozadanym zjawiskiem (w niektorych samochodach, za pompa montowany jest z tego powodu tzw. tlumik drgan). Do sterowania cisnieniem i przeplywem paliwa sluzy regulator cisnienia zalozony miedzy wtryskiwaczami a przewodem powrotnym do zbiornika paliwa.
    A lapka kontrolna sie swieci bo sterownik zarejestrowal nieprawidlowa prace silnika i pamieta o tym zapraszajac cie tym samym do odwiedzenia serwisu w celu wykasowania kodu usterki, ktora juz sam zdazyles naprawic. (nawiasem mowiac czesto jest tak, ze blad sygnalizowany przez sterownik silnika ma sie nijak to prawdziwej przyczyny problemow).
  • Poziom 12  
    Szanowny pan podająć dodatkowa mase na pompe wyeliminował sobie wyłacznik inercyjny (zderzeniowe odcięsie dopływu paliwa)i to on może być właśnie problemem w twoim układzie. Znajduje się na grodzi od silnika nad tunelem.