Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Kosiarka nie chce zapalić :(

20 Cze 2009 21:31 6854 7
  • Poziom 14  
    Witam.
    Mam problem z kosiarką gdyż nie mogę jej odpalić :(
    Nie znam modelu bo to już stara kosiarką ale za to mocna 5KM.
    Paliwo dochodzi.
    Iskra jest.
    Zapłon jest na 90% dobrze ustawiony.
    Nie chce zapalić :(
    Stało się to po całkowitym rozkręcaniu jej.
    Ponieważ musiałem wymienić uszczelkę gdyż olej sie wylewał z pod niej.
    Wcześniej chodziła elegancko.
    Dlaczego nie chce zapalić ???
    Co się mogło stać ???
  • Poziom 36  
    Witam, jeśli wymontowywałeś silnik z olejem to mogłeś nim zalać gaźnik.
  • Poziom 14  
    Gaźnik jest wyczyszczony.
  • Poziom 18  
    Sprawdź czy uszczelniacze dobrze założyłeś.
    Może gdzieś łapie lewe powietrze lub traci kompresje.
  • Poziom 40  
    A dotykałeś rozrząd?
    Może nie ma szczelności miedzy gaźnikiem albo nie szczelny jest mechanizm "zlewania".
    Kręci bez oporów ?
    Jest kompresja? możne przy zakładaniu złamałeś pierścień jeśli wyjmowałeś tłok ?
    Bez wiedzy co to za silnik i co dokładnie ruszałeś raczej trudno coś wymyślić bo problemy można wymyślać w nieskończoność.
  • Pomocny post
    Poziom 19  
    Witam Chyba masz kosiarkę 4 suw. bo piszesz ze wyciekał olej Pewnie przestawiłeś rozrząd podczas zdejmowania dolnej pokrywy Na trybach są znaki więc łatwo sprawdzić Sprawdz też czy klin koła zamachowego jest na swoim miejscu i pokrywa się z wycięciem na wale i czy podnosi zawory przez boczne okienko(w okolicy tłumika) i przy okazji czy jest luz(zawór-popychacz)
  • Poziom 14  
    laufer888 napisał:
    Witam Chyba masz kosiarkę 4 suw. bo piszesz ze wyciekał olej Pewnie przestawiłeś rozrząd podczas zdejmowania dolnej pokrywy Na trybach są znaki więc łatwo sprawdzić Sprawdz też czy klin koła zamachowego jest na swoim miejscu i pokrywa się z wycięciem na wale i czy podnosi zawory przez boczne okienko(w okolicy tłumika) i przy okazji czy jest luz(zawór-popychacz)


    Wielkie dzięki za odpowiedz. Masz racje ponieważ nie zwróciłem uwagi na wałek rozrządu i na jego ustawienie po prosyu złożyłem i tyle. heh. I odnowa cała robota :/ Zamykam temat.