Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Jaki sprzęt stereo skompletować w domu

V_tex 21 Cze 2009 02:25 1960 12
  • #1 21 Cze 2009 02:25
    V_tex
    Poziom 9  

Witam serdecznie. Na wstępie chciałem zaznaczyć, że jestem laikiem w tej dziedzinie. Na sprzęcie audio znam się naprawdę nie zbyt dobrze, co nie znaczy, że nie lubię słuchać muzyki w dobrej jakości. Chciał bym się was zapytać od czego powinienem zacząć kompletowanie sprzętu, aby był on w pełni kompatybilny i wydajny w przyszłości. Ciekawi mnie na co zwracać uwagę. Chciałbym kompletować swój sprzęt powoli, na przestrzeni kilku lat. Chcę jednak, żeby ostatecznie był on naprawdę dobry i żeby służył mi wiele lat.

0 12
  • #2 21 Cze 2009 11:03
    Pablo1964
    Moderator

Jakiej muzyki słuchasz? W jakim pomieszczeniu? W jakim budżecie chcesz się zamknąć?

0
  • #3 21 Cze 2009 11:15
    Jacek79
    spec od auto-elektro

Myślę że dobrym rozwiązaniem będzie jakiś zestaw Diory; i tu na myśl mi przychodzi WS442 i wzorniczo zgrany z nim MDS442.
    Idzie kupić na allegro z dołączonymi doń Altusami albo Mildtonami.
    CD'ka jakiegoś japońskiego, i tu wybór mamy szeroki.
    Pozdrawiam!

0
  • #4 21 Cze 2009 12:21
    V_tex
    Poziom 9  

Słucham Rocka, bluesa, Jazzu. Do tego gram na klawiszu, więc chciałbym móc też podpiąć ten sprzęt do syntezatora. Muzyki słucham we własnym pokoju. Kasa, którą chciałbym przeznaczyć nie jest dokładnie określona, bo nie chcę kupować wszystkiego od razu, tylko po kolei, tak jak powiedziałem na przestrzeni kilku lat. Myślę, że mniej więcej było by to coś ok. 5 tyś może nawet trochę więcej

0
  • #5 21 Cze 2009 12:45
    MrMaciek
    Użytkownik obserwowany