Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

SCENIC 1.6 8v 97rocznik gaz - olej do płynu chłodniczego

21 Cze 2009 04:16 6739 7
  • Poziom 2  
    Witam mam pytanko i prośbę o pomoc może ktoś coś wymyśli bo ja sam już się pogubiłem. Mam renault megane scenic 1,6 8v rocznik 97 w lutym tego roku założyłem gaz i autko nadal chodziło bez problemu, pewnego razu po przejechaniu już 5000km auto zaczęło szarpać i straciło moc okazało się że uszczelka pod głowicą (autko ma przejechane 248tys) wiec zaprowadziłem do mechanika i tu zaczyna się koszmar po wymianie uszczelki (planowaniu głowicy kolektora i uszczelniaczach) i paska rozrządu (pasek nadal działał ale już miał trochę przejechane wiec tez prosiłem o wymianę) przy okazji zaczęły się problemy tzn olej zaczął się dostawać i wylewać przez zbiorniczek wyrównawczego od chłodnicy, coraz bardziej i więcej zaprowadziłem na reklamacje. Auto trzymali tydzień czasu i stwierdzili ze uszczelka pod głowicą była felerna i wymienili na nowa. Dzisiaj odebrałem auto pojeździłem trochę i okazuje się, że znowu zaczyna znikać olej (auto wcześniej nie brało ani kropli oleju a jeżdżę na syntetyku). może ktoś coś wymyśli co może być??? wygląda to na jakieś pękniecie ale teoretycznie przy planowaniu nic nie widzieli. proszę o komentarz bo znowu muszę jechać z autem na reklamacje :-(
  • Poziom 12  
    Witam prawdopodobnie bedzie to znowu feralna uszczelka,teraz po zdieciu głowicy pęknięcie będzie widoczne ponieważ spaliny zostawią ślad na głowicy,mechanik musi dobrze obejrzeć głowice i uszczelke a napewno znajdzie problem.
  • Poziom 2  
    problem w tym iż jeśli to będzie uszczelka to już w sumie trzecia uszczelka w ciągu trzech tygodni a mechanik nadal nie widzi pęknięcia i za każdym razem głowica jest planowana. Zmieniłbym mechanika ale zapłaciłem trochę dużo za ta wymianę i cały czas jeżdżę na reklamacje
  • Poziom 16  
    Dla pewności niech dadzą głowice na próbę szczelności.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 12  
    Witam. Mieliśmy na warsztacie podobny problem, skończyło się wymianą silnika. Jeżeli wymiana uszczelki nie dała efektu to najprawdopodobniej jest pęknięty blok przy kanale olejowym.
  • Poziom 2  
    witam ponownie auto znowu zostawiłem u mechanika po przejechaniu około 200km w zbiorniczku wyrównawczym od chłodnicy jest 2cm oleju. rozmawiałem z mechanikiem, ręce załamuje zmieniłbym go ale nie chce oddać pieniędzy tylko naprawia moje ciągłe reklamacje. Pisaliście o szczelności głowicy prawdopodobnie była poddana takim próbą i mówią ze z nią jest wszystko oki pomocy.....
  • Poziom 12  
    Odpuść sobie sprawdzania i zacznij szukać drugiego silnika. Pęknięta głowica w tym silniku to coś nieprawdopodobnego. Jedna ze śrub od głowicy jest wkręcana w kanał olejowy, jak ktoś przed skręcaniem nie poczyścił śruby i nie oczyścił gwintu w bloku z oleju i innych zanieczyszczeń to wkręcając tę śrubę mógł doprowadzić do pęknięcia bloku i wtedy dzieje się to co u Ciebie.