Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Audi a6 Avant diesel 2,5 sterownik pompy wtryskowej

22 Cze 2009 15:25 9286 35
  • Poziom 2  
    Czy ktoś może wie jakiej mocy jest rezystor w module sterownika pompy wtryskowej?
    Jechałem, samo zgasło i nie mogę go odpalić.
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.

  • Poziom 27  
    Witam jaki kolego opornik tam nic takiego nie ma ,ale naprawic się to da jak cos to pisz na e-mail lub dzwoń 790 718 520 to cos w tej sprawie poradzimy naprawic ci to moge i to z gwarancją reszta info telefonicznie
  • Poziom 2  
    moze zadzwonie do ciebie wiec ci powiem :D

    Dodano po 1 [minuty]:

    chodzi mi o modul sterujacy pompa tam jest plytka sterujaca i na tej plytce jest spalony opornik :) wiem ktory ale nie wiem o jakiej mocy on jest

  • Poziom 27  
    A jak tak bedziecie te "oporniki"wymoeniac to potem na nowy sterownik czas nadejdzie
  • spec od auto-elektro
    Jaki opornik, koleś, nie rób sobie tutaj jaj, ok? Padł tranzystor kluczujący elektromagnes nastawnika dawki i nie poradzisz sobie z tą naprawą.
  • Poziom 23  
    kolega jacek ma racje TRANZYSTOR - na Allegro takie sobie kupisz - powodzenia w lutowaniu :D

    Tylko delikatnie abyś śrubokręta tam gdzie nie trzeba włożył.

    A jak nie dasz rady to zapraszam na priv to naprawię.
  • spec od auto-elektro
    Tak tak tak, te z allegro pięknie pracują. Rekordzista podobno wytrzymał 2 tygodnie. Ot taki sprinter a nie długodystansowiec.

  • Poziom 27  
    Chinski czy japonski jak jest taki jak ma byc i zamontowany jest jak trzeba to działac będzie
  • Poziom 19  
    Panowie pozwolę napisać w tym temacie mianowicie stoi sobie u mnie Audi A6 1999r. Pewnego ranka auto kręci i nie odpaliło. A więc podpinam "fejsa" i w ECU czysto. Popuściłem rurkę od wtrysku a tam paliwo sobie delikatnie leci. Więc myślę standard, sprawdzam napięcie na zaworze sterowania kąta i tu zero. Wymieniłem tranzystor wszystko poskładane, pompa odpowietrzona i auto dalej nie pali. Sprawdzam zawór opór ok 1.5ohm powinno być więcej. Na odłączonym zaworze napięcie jest 11.74V gdy podłącze napięcia brak. Wydaje mi się że ów zawór padł. Ktoś bardziej doświadczony w tych pompach może potwierdzić?
  • Poziom 15  
    A test na tranzystor taki prosty -dioda led
  • Poziom 19  
    Miernik lub zwykła kontrolka też pokaze.

    Dodano po 3 [minuty]:

    Jeszcze jedno da się ten sterownik zdiagnozować czymś innym niż KTS kiedyś widziałem jakiś program do tego.?
  • Poziom 15  
    Cdif mi pięknie diagnozuje
  • Poziom 31  
    KKL i soft od denisa też daje radę
  • Poziom 19  
    Właśnie o to mi chodziło czyli KKL coś z niego wyciągnę.
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    No pewnie, że nie widzi prędkości obrotowej.
  • Poziom 19  
    Więc za to odpowiada czujnik na wale czy ten w pompie?
  • Poziom 15  
    A te 160 pare to co tam widać
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    To incydentalnie pewnie zobaczył.
  • Poziom 19  
    No i 160 to trochę mało żeby nastąpił rozruch.

    Dodano po 5 [godziny] 36 [minuty]:

    Dzisiaj po podładowaniu akumulatora zrobiłem kolejne logi i stwierdziłem że jednak trzeba się przyjrzeć rozrządowi.
    Grupy: 002,018,021 - http://vaglog.rtnet.pl/pinki88gb_69228.html
    Grupy: 004,018,021 - http://vaglog.rtnet.pl/pinki88gb_69230.html
    Grupy: 008,018,021 - http://vaglog.rtnet.pl/pinki88gb_69231.html
    Grupy: 001,004,008 - http://vaglog.rtnet.pl/pinki88gb_69232.html
  • Poziom 15  
    A odpowietrzałeś już kiedyś takiego syfa? bo może się bardzo łatwo zapowietrzyć.
    Zapodaj mu z bańki do filtra
  • Poziom 29  
    mota88gb napisał:
    Dzisiaj po podładowaniu akumulatora zrobiłem kolejne logi i stwierdziłem że jednak trzeba się przyjrzeć rozrządowi

    Przyjrzyj się grupie nr 4 poz 3
  • Poziom 15  
    JEŚLI chodzi ci o kąt wtrysku to będzie 0 gdy wtrysk nie pracuje .
  • Poziom 19  
    Odpowietrzony jest podłączylem też ręczna pompke bezpośrednio zamiast filtra. Owszem kat wtrysku wynosi 0 ale ciśnienie paliwa jest ok na wtryskach po naprawie sterownika pompy. Najdziwniejsze jest to że auto nawet nie pali na plaka dlatego zostaje rozrząd do sprawdzenia.
  • Poziom 29  
    Sty 2012 10:34 Audi a6 Avant diesel 2,5 sterownik pompy wtryskowej


    --------------------------------------------------------------------------------

    niuniu36 napisał:
    sprawdzam napięcie na zaworze sterowania kąta i tu zero. Wymieniłem tranzystor wszystko poskładane, pompa odpowietrzona i auto dalej nie pali. Sprawdzam zawór opór ok 1.5ohm powinno być więcej. Na odłączonym zaworze napięcie jest 11.74V gdy podłącze napięcia brak. Wydaje mi się że ów zawór padł

    Ja bym szukał w tym kierunku.
    Nie wierzę, że nie ma żadnych błędów, ale mogę się mylić.

    Moderowano przez Pawel wawa:
    Omyłkowo odniosłeś się do archiwalnego postu. Popatrz na daty.




    ----
    Wydzielono z tematu: Audi a6 Avant diesel 2,5 sterownik pompy wtryskowej
    przez Pawel wawa dnia 18.01.2012 10:38

    Proszę o przywrócenie mojego postu. To nie ja się pomyliłem to błąd forum. Cytowany tekst pochodzi z postu mota88gb z 14 Sty 2012 21:28
  • Poziom 19  
    Włożony jest drugi tranzystor napięcia na zaworach są ok, i ciśnienie paliwa na wtryski idzie. Zarówno w sterowniku pompy jak i ECM zero błędów. Jeśli winna by była pompa to plaka by palił a tu właśnie nie chce. Idę sprawdzić rozrząd teraz.
  • Poziom 13  
    Jak by pasek skoczył to powinieneś mieć i tak błąd w sterowniku zapisany odnośnie synchronizacji czujników i początku wtrysku o ile dobrze pamiętam.
  • Poziom 19  
    To powiedz kolego dlaczego auto nawet na plaka nie pali. Rozrząd jest przestawiony na obydwóch glowicach.