Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
HelukabelHelukabel
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Podłączenie lampy sodowej 150 W

22 Cze 2009 19:57 10389 6
  • Poziom 9  
    Witam

Jestem zielony w tym temacie a potrzebuję pomocy w podłączeniu układu do 220V oraz do żarówki sodowej.

Chodzi mi o to żeby mi ktoś przykładowo napisał (jeśli układ jest podłączony ok) : np kabel zasilający podłącz niebieski do 1 brązowy do 2 a żółty do 3 a kabel wysokonapięciowy do żarówki niebieski do .. brązowy do... i żółty do...

Bardzo proszę o pomoc bo sam sobie z tym nie poradzę a nie chce spalić całego układu .

Pozdrawiam i z góry dziękuję
  • HelukabelHelukabel
  • Poziom 38  
    Na "tym czymś" philipsa masz narysowany cały schemat.
    Daj LEPSZE zdjęcie.
  • HelukabelHelukabel
  • R.I.P. Zasłużony dla elektroda
    "To coś philipsa", to jest zapłonnik- przeznaczony do współpracy ze specjalnym statecznikiem z odczepem. Posiada on wyłącznik czasowy, który uniemożliwia uruchomienie przepalonej lampy. Do tego zapłonnika podłącza się specjalny statecznik- który posiada potrzebny do tego zapłonnika odczep- czyli prawdopodobnie ten, co na zdjęciu. Zdjęcie słabej jakości, ale jeśli rozchylisz przewody w ten sposób, aby można było wskazać który ma być gdzie podłączony- który "gdzie idzie" to powinno się udać ...
    Musisz jednak sprawdzić na dławiku gdzie jest początek, koniec i środek (odczep).
  • Poziom 9  
    panowie tak jak napisałem wcześniej jestem zielony i nie bardzo rozumiem o co kaman :) Bardzo bym prosił łopatologicznie.

Oto zdjęcie lepszej jakości
  • Poziom 24