Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.
  • #1
    loui25
    Level 10  
    Możecie mi kogoś polecić ze Szczecina lub okolic, kto dobrze zna się na gaźnikach Pierburg.Konkretnie chodzi mi o typ 2E2 z Golfa II 1.6,sam nie mogę sobie z nim poradzić.Potrzebuję fachowca.
  • #2
    User removed account
    User removed account  
  • #3
    loui25
    Level 10  
    na początku strasznie go zalewało, nieróno chodził,kopcił przy tym jak stary diesel.po rozebraniu okazało się, że podstawa jest do wymiany(popękała guma).po wymianie podstawy i jako takiej regulacji chodzi lepiej,przynajmniej nie kopci i jakby nabrał mocy.Tylko jego obroty są za wysokie, jakl się nagrzeje nie spadną ponizej 1200, no i ssanie też dziwnie sie zachowuje.jak odpalam na ssaniu ma około 2400 obrotów i strasznie długo tak trzyma.poza tym pomimo iz silnik jest rozgrzany,zgaszę go nawet na niecałe 10 min i ponownie odpale on znowu chodzi na ssaniu (2400 obrotów) .wcześniej zmieniałem mu woskowy zaworek od ssania bo myślałem, że nawalił ale okazało się, że niepotrzebie bo stary był dobry.nie mam już sił do niego.help!!!!
  • #4
    User removed account
    User removed account  
  • #5
    megalo
    Level 13  
    po pierwsze weź gaźnik i wydmuchaj go spręzonym powietrzem WSZYSTKIE otwory jakie zobaczysz
    Od filtra paliwa jezeli taki masz wyczyść całą drogę pliwową do gaźnika...musiszWSZYSTKO dokładnie wyczyścić z kurzu i zanieczyszczeń. Oczywiście tam gdzie styka sie paliwo...jak wszystko wyszyścisz i bedziesz pewny że nie ma w paliwie zanieczyszczeń to dopiero zacznij szukać usterki w regulacji.
    Pisałem Tobie na prv ze w Skodzie jest taki sam gaźnik...ja męczyłem sie ze swoim 2 tygodnie bo nie chciało misie wydmuchać i wyczyścić drogi paliwowej. Jak to zrobiłem wszystkie usterki minęły min te co opisujesz i zaczęła palic nie 10ltr a 8.... w mieście...pzdr