Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

skoda Octavia 1,9TDi syczenie z okolic rozrzadu/silnika

grabash2 22 Cze 2009 21:05 5417 7
  • #1 22 Cze 2009 21:05
    grabash2
    Poziom 10  

    Witam.
    Dzis doslyszalem,ze z okolic silnika/rozrzadu wydobywa sie dzwiek jakby syczacego powietrza.Zadnego przeplywu powietrza nie udalo mi sie wyczuc reka,dlatego zwracam sie z pytaniem,co moze byc przyczyna takiego stanu rzeczy?

    Drugi problem to niemozliwosc osiagniecia predkosci wiekszej niz okolo 120km/h oraz przekroczenia okolo 2500 - 3000 tysiecy obrotow jadac na 4 biegu.Z tego co sie zdazylem zorientowac takie symptomy oznaczaja najprawdopodobniej uszkodzony przeplywomierz.Na chwile go odlaczylem ale nie zauwazylem znaczacej poprawy osiagow.Jakie sa jeszcze prawdopodobne przyczyny?

    Z gory dziekuje za wszelkie sugestie oraz pozdrawiam!

    0 7
  • #2 22 Cze 2009 21:09
    polonez15
    Poziom 33  

    Kierownice turbiny zapieczone, turbina do czyszczenia być może.

    0
  • #3 22 Cze 2009 21:52
    autoas
    Poziom 42  

    Kup VAGa i zrób diagnostykę, albo odłącz wszystkie wtyczki jakie masz i sprawdź czy lepiej jedzie

    0
  • #4 22 Cze 2009 22:10
    Anonymous
    Użytkownik usunął konto  
  • #5 23 Cze 2009 09:40
    grabash2
    Poziom 10  

    Te objawy wydaje mi sie,ze nie sa z soba tak do konca powiazane.Brak mocy wystepuje juz od jakiegos czasu (zapomnialem o tym napisac) natomiast syczenie pojawilo sie wczoraj.
    Ponadto zauwazylem,ze nie moge wlaczyc klimatyzacji uzywajac przycisku z taka zawinieta strzalka. Tak do konca nie wiem nawet jaka jest roznica miedzy klima oznaczona 'AC' a wlasnie ta strzalka,poniewaz od niedawna jestem posiadaczem tego auta a nigdzie nie udalo mi sie znalezc polskiej dokumentacji w Internecie.
    Odnosnie VAGa - chodzi o VAG-COM?

    0
  • #6 23 Cze 2009 10:00
    polonez15
    Poziom 33  

    Strzałka ta jest to obieg zamknięty, czyli jak masz to włączone to powietrze z zewnątrz nie dostaje się do środka kabiny.

    0
  • #7 23 Cze 2009 10:27
    trans-serwis
    Poziom 39  

    Nieszczelny układ podciśnień. Nie działa zawór zamkniętego obiegu powietrza. Prawdopodobnie zakłócenia w działaniu zaworu sterującego turbiną lub uszkodzona gruszka od turbo, potrzebujesz mechanika z Vagiem i wiedzą.

    0
  • #8 23 Cze 2009 19:36
    grabash2
    Poziom 10  

    Update
    Sprawa z utrata mocy rozwiazana - pomogla wymiana samego przeplywomierza.
    Natomiast odnosnie syczenia to wyglada na to,ze zwiazane jest to z klimatyzacja,poniewaz jej wlaczenie/wylaczenie powoduje odpowiednio zmiane poczatkowego szumu w takie jakby charczenie/powrot do 'stanu szumu'.

    0