Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Czy to problem z czujnikiem Hallotronowym Gilera gsm 50?

22 Cze 2009 21:18 2454 6
  • Poziom 9  
    WItam


    Problem wygląda nastepująco.......
    Motorower Gilera gsm 50 rocznik 2003 zaczął najpierw przerywać w trakcie jazdy tak jakby nie dostawał paliwa później nagle wskoczył na max obroty rozpędziłem sie do maxa i moto nagle spadło z obrotów.

    Silnik nie zgasł ale moto już nie chciało wejśc na obroty.
    Co zrobiłem ........
    1. wyczyściłem wydech kretem
    2. zmieniłem świece 4 razy
    3. zmieniłem nawet gaźnik na nowy Dellorto PHBG 19 DS ustawiłem obroty itd i silnik nie gaśnie nie kopci z wydechu tak jak wcześniej
    4. pozmieniałem króćce ssące na nowe bo słyszałem jakby moto przy dodawaniu gazu łapało gdzieś lewe powietrze.
    5. założyłem nowy filter powietrza stożkowy Polini Air Box przy czym zwiększyłem dysze główną.

    Moto dalej nie wchodzi na obroty dam gazu i sie dusi czasami wejdzie ale słabiutko.

    Wczesniej przepalił mi się kabel idący z cewkomodułu do iskrownika i nie miałem iskry więc wymieniłem na nowy zalutowałem i iskra była moto odpalał pojeździłem jeden dzień i zaczęły sie właśnie te objawy czyli nie wchodzi na obroty jak wrzucam biegi moto nie ma wogóle mocy ledwo co sie toczy.

    CZy to wina czujnika HAlla?
    Czy to problem z czujnikiem Hallotronowym Gilera gsm 50?

    Czujnik to ten w lewym górnym rogu jak się nie myle? a ta niżej to cewka zapłonowa?

    Proszę o pomoc bo opadam z sił.......:cry:
  • spec od auto-elektro
    Ja tam halla nie widzę.
  • Poziom 9  
    Bo w motorach mogą być inne ale musi być jedno z tych i stawiam że to ten mniejszy od góry.

    W skuterach też są czujniki przecież impulsów.
    Poprawcie mnie jak się mylę....
  • Spec od samochodów
    Poprawiam Ciebie - nie mylisz się!

    Pozdrawiam.
  • Poziom 9  
    Więc to będzie wina czujnika Hallotronowego czy tej cewki niżej i czy można to wymienić sam czujnik lub cewke bo mam podobny iskrownik tyle że ma cieńsze zwoje czyli nawinięty jest cieńszym drutem od mojego oryginalnego ale tylko troszke cieńszym i nie wiem czy wymontować jakoś ten czujnik czy założyć cały iskrownik?

    Proszę o rade ..........

    Dodano po 2 [minuty]:

    I jeszcze jedno na jakiej zasadzie to działa że moto nie może wejść na wysokie obroty odcina iskre lub zmniejsza jej moc przy dodawaniu gazu i dlatego nie wchodzi na obroty czy jak to wygląda?
  • Poziom 15  
    A jakie jest napięcie ładowania?
  • Poziom 9  
    Nie wiem bo nie mam żadnych przyżądów do mierzenia tego typu spraw moto jedzie za tydzien do zakładu napraw motocykli itd do Stargardu Szczecińskiego, ja nie mam siły juz do niego.