Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Relpol przekaźniki
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Jak sprawdzić czy myjka ultradzwiękowa działa

24 Cze 2009 22:25 12366 27
  • Poziom 16  
    W wanience poprawnie działa podgrzewanie. Gdy włączam ultradźwięki myjka syczy i wytwarzają się bąbelki?
    model to cd-4820

Myłem płytę główna Sony eriksona i nic to nie dało białe naloty na elementach jak były tak są a komórka włącza się bez lcd (świeci się tylko podświetlenie)

prosił o "nie krzyczenie" ty taki i owaki bo nie znam się na tym i faktycznie mogłem coś sknocić.
  • Relpol przekaźniki
  • Poziom 26  
    A co tam wlałeś do tej myjki?
  • Poziom 16  
    izopropanol z substancjami myjącymi czyli cleanser druk taki różowy żeby niebył wątpliwości
  • Relpol przekaźniki
  • Poziom 16  
    prosze m i wybaczyć ale za to dałem 70zł nie stać mnie na jeszacze jedną "buteleczkę"
  • Poziom 26  
    No to jak ci się skończy to następnym razem weź czysty IPA.
    Jak syczy i "bąbelkuje" to znaczy,że działa.
  • Poziom 16  
    a czemu nic nie zeszło z elemętów na elektronice? Przecież sesja w myjce powinna rozpuszczać i rozbijać sole wytwozone pod BGA a tymbardziej na powierzchni innych układów
  • Poziom 26  
    Po dobrej jak to raczyłeś nazwać "sesji" w myjce ultradźwiękowej (nigdy nie używałem Cleanser Druk tylko IPA) i wysuszeniu Hotem zalane telefony często ożywają i potem działają normalnie a czy sole powstałe przy lutowaniu BGA zostały rozpuszczone i rozbite czy trzymają się dzielnie to już ich problem,najwyżej skończą w talerzu z zupą razem z całym telefonem jak w domu innej soli zabraknie.:D
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    LXT napisał:

Ciekawa teoria.