Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Texa PolandTexa Poland
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Problem z rozrządem w Masterze 2.5 dci

25 Cze 2009 11:23 24871 9
  • Poziom 9  
    Bardzo pilne będe niezmiernie wdzięczny za pomoc

    Jak ustawić rozrząd w wyżej wymienionym samochodzie ?

    w tym aucie nie ma cechy na pompie !!!!
  • Texa PolandTexa Poland
  • Poziom 16  
    Czy masz blokowniki do niego?
  • Texa PolandTexa Poland
  • Poziom 9  
    niestety nie ale jak będzie trzeba zaraz skombinuje,
    ustawiłem na 1 cylindrze GMP zawory na wachaniu i nie wiem jak pompe wsadzić
  • Moderator Samochody
    Przecież to CR, pompa byle jak
  • Poziom 9  
    no nie do końca byle jak miałem podobną sytuacje w RVI Premium 420 DCI

    dopiero po wsunięciu pompy w odpowiednie miejse auto chodziło jak należy

    w aucie są dwa czujniki na kole zamachowym i wałku rozrządu (pompa) te dwa czujniki muszą być najprawdopodobniej zgrane ale jak je zgrać

    auto dymi jak cholera przed naprawą rozrządu nie dymiło

    Auto podczas testu urządeniem diagnostycznym (Texa navigator mobile)
    nie przechodzi go do końca zatrzymuje się i wyrzuca błąd synchronizacji jako czynności zaradcze proponuje sprawdzić ustawienie pompy i i koło zębate na wale worbowym czyli musi być coś nie tak ustawione
  • Poziom 30  
    musisz zablokować wałki i odkręcić koła na nich... do wału blokada...

    Problem z rozrządem w Masterze 2.5 dci
    Problem z rozrządem w Masterze 2.5 dci
    Problem z rozrządem w Masterze 2.5 dci
  • Poziom 16  
    Błąd synchronizacji wynika z nieprawidłowego ustawienia rozrządu dlatego aby uniknąć tego są potrzebne blokady. Może wystąpić nawet przy identycznym zamontowaniu paska dlatego że paski mają różną długość. Proponuje koledze ustawić rozrząd na blokadach i problem zginie.Co do dymienia w przypadku synchronizacji najprawdopodobniej ECM pracuje w trybie awaryjnym
  • Poziom 10  
    Odgrzeje troche temat, widok kola pasowego na pierwszym obrazku z wycieciami na blokade to widok od boku czy od gory? Oczywiscie mam blokady, ale jak chce zablokowac wal narzedziem MOT 1536 to na wale i tak jest luz (czyt. moge krecic walem jeszcze w pewnym zakresie), w jakiej pozycji mam go dokladnie ustawic? dzieki za pomoc
  • Pomocny post
    Poziom 30  
    Na pierwszym obrazku są koła wałków rozrządu, nie wału. Wał blokujesz wkładając blokadę w otwór po śrubie od filtra i powinien zablokować na sztywno, tam jest wycięcie w przeciwadze z tego co pamiętam, więc widocznie w złym miescu celujesz. Pierwszy tłok w górę i będzie łatwiej.
    pozdr
  • Poziom 10  
    Dzięki za odpowiedź, w międzyczasie dałem radę. Faktycznie trudno trafić. Dwie osoby potrzeba, wtedy łatwiej.