Kubal ale czymu przy takiej konstrukcji jak napisałem musi być łamany wystarczy mieć tylni most jak w BMW itp lub przerobić sztywny most, z mostem poloneza jest akurat sprawa najprostsza bo i most jest najprostszy bo pochwy pół osi to są najzwyklejsze rury i trzeba je maksymalnie skrócić pół ośki też i na końcach pół osi zrobić flanszę do przykręcenia przegubu.
Przy kole będzie więcej roboty bo trzeba to jakoś zrobić żeby to miało ręce i nogi i tu jest problem bo najlepszym sposobem było by zrobić całą zwrotnicę i do niej wmontować oryginalną piastę albo do oryginalnej zwrotnicy zrobić takie mocowanie żeby to jak najbardziej wyglądało jak przednia oś w ciągniku np. w c-330, wiecie o co chodzi żeby nic nie wystawało tak ze jak się wjedzie w bruzdę to czymś wali się o ziemie.
Takim sposobem mamy przednią oś kierowaną.
Jeżeli chodzi o łamany ciągniczek to nie wiem w czym ty masz problem walisz silnik ze skrzynia na przód jeżeli całość była by od przednionapędowca to to wszystko nie grzeszy długością ale wtedy pasuje dać drugą skrzynię chociażby po to alby dociążyć tył trochę a jak zmieniać biegi to mały problem bo jeżeli masz skrzynie z przodu to wiesz co i jak a jeżeli z tyłu to ty na niej można powiedzieć siedzisz a jeżeli wychodzi z niej lewarek to go wygniesz do przodu i po problemie, tak ze powiem ci idzie to rozplanować.
Przy kole będzie więcej roboty bo trzeba to jakoś zrobić żeby to miało ręce i nogi i tu jest problem bo najlepszym sposobem było by zrobić całą zwrotnicę i do niej wmontować oryginalną piastę albo do oryginalnej zwrotnicy zrobić takie mocowanie żeby to jak najbardziej wyglądało jak przednia oś w ciągniku np. w c-330, wiecie o co chodzi żeby nic nie wystawało tak ze jak się wjedzie w bruzdę to czymś wali się o ziemie.
Takim sposobem mamy przednią oś kierowaną.
Jeżeli chodzi o łamany ciągniczek to nie wiem w czym ty masz problem walisz silnik ze skrzynia na przód jeżeli całość była by od przednionapędowca to to wszystko nie grzeszy długością ale wtedy pasuje dać drugą skrzynię chociażby po to alby dociążyć tył trochę a jak zmieniać biegi to mały problem bo jeżeli masz skrzynie z przodu to wiesz co i jak a jeżeli z tyłu to ty na niej można powiedzieć siedzisz a jeżeli wychodzi z niej lewarek to go wygniesz do przodu i po problemie, tak ze powiem ci idzie to rozplanować.