Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Pomoc w doborze sprzętu - kamery + rejestrator do biura.

vacq 26 Cze 2009 16:31 1529 7
  • #1 26 Cze 2009 16:31
    vacq
    Poziom 9  

witam
    Instaluję sieci komputerowe, ale mam u klienta zrobić również monitoring w biurze. Studiuję namiętnie elektrodę od jakiegoś czasu, edukuję się w tym temacie, jednakże chciałbym zwrócić się o pomoc w doborze sprzętu.

System na pięć kamer, służący do kontrolowania pracowników w biurze, działający w dzień, w normalnych, biurowych warunkach oświetlenia. W grę wchodzą raczej kamerki kopułkowe kolorowe. Podpierając się opiniami innych forumowiczów chodzi mi po głowie Samsung SID-47, ale:
    - jest ona dość droga
    - nie potrzebuję kamerki o aż takich parametrach.

Przez to skłaniam się raczej do sprzętu z niższej półki, powiedzmy okolice 300zł. Czy np kamerki Apera:
    http://monitoruj.pl/cctv/1748-vacc-1512dn.html
    http://monitoruj.pl/cctv/599-vacc-1502dh.html
    albo:
    http://napad.pl/katalog/index.php?akcja=opis&iKatId=43&iProdId=840

są coś warte? Myślę, że 470 linii wystarczyłoby do takiego zastosowania. W tym niższym przedziale cenowym kamer jest dużo; ciężko osobie mającej słabe rozeznanie w sprzęcie wybrać coś sensownego i nie nadziać się na badziew... Co polecacie sprawdzonego w takim razie?

0 7
  • #2 26 Cze 2009 16:58
    zak12
    Poziom 17  

gdyby w grę wchodziły 4 kamery to polecałbym rejestrator CPD 560. Czy kamery mają pracować w dzień czy w nocy. Czy wiesz , że do rejestacji rozmów w pomieszczeniu wypadałoby uzyskać pisemne zezwolenie przebywających w nim ludzi? Czy pomieszczenie jest dobrze oświetlone światłem dziennym i sztucznym przy pochmurnych dniach? Pomyśl o opcji kamer dzień/noc. Może zamiast 5 kamer wystarczą dwie obrotowe reagujące na ruch. Moim zdaniem wystarczą przy odpowiednim oświetleniu kamery kolorowe za ok 200 zł

Dodano po 1 [minuty]: