Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Serwerowe OpowieściSerwerowe Opowieści
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Co piszczy na płycie z elementami elektronicznymi? Zdjęcia

26 Cze 2009 22:21 2417 7
  • Poziom 21  
    Koledzy, proszę o pomoc bo zaraz mnie trafi: na płycie głównej komputera jest kilka elementów elektronicznych, które wywołują baaaaardzo nieprzyjemne wysokie tony pisków. Piszczy, szemrze niezwykle denerwuje nie mogę tego wyciszyć, wymieniałem już dwa razy wentylator, piszczy nadal. Jak włączę komputer bez wiatraka na radiatorze procesora nie piszczy, podłączę wiatrak na radiatorze (dostaje napięcie 5V) piszczy płyta główna. Pomóżcie zlikwidować moje piski, bo specjalnie kupiłem malutki bardzo cichy używany komputer, wybierałem odpowiedni dysk, obudowę a tutaj taki numer. Nie jestem elektronikiem dlatego nie znam się na częsciach, natomiast już gdzieś słyszałem że mogą piszczeć cewki czyli chyba to coś owinięte drucikami? Mam je zalać woskiem?

Zdjecie części płyty z której wydobywa się pisk. U samej góry zdjęcia co nie widać zlokalizowane są porty USB, port karty dźwiękowej, gniazdo do monitora, wejście od zasilacza komputerowego - ten model mini komputera stacjonarnego HP E-PC 42 posiada zewnętrzny zasilacz podobny jak w laptopach :). Zasilacz na pewno nie piszczy jest metr za komputerem.

Co piszczy na płycie z elementami elektronicznymi? Zdjęcia
    .
  • Serwerowe OpowieściSerwerowe Opowieści
  • R.I.P. Zasłużony dla elektroda
    Przeniosłem z: Elementy Elektroniczne
  • Serwerowe OpowieściSerwerowe Opowieści
  • Poziom 26  
    Najczęściej dławiki piszczą.
  • Poziom 21  
    Odłączyłem dysk twardy i napewno to nie on piszczy, sprawdzałem też 3 dyski, one brzmią inaczej. Również nie piszczy wiatrak ani zasilacz jak pisałem bo dokładnie sprawdziłem. Jak wyglądają te dławiki na zdjęciach i jak je mogę "usadzić" aby się uspokoiło?
  • Poziom 34