gorgio1 wrote:
co ma do rzeczy silniczek krokowy? on dba o obroty silnika a nie spadek mocy i kopcenie.
Pzdrawiam
Kolega zapomniał dodać że o obroty silnika na tzw "luzie" tudzież biegu jałowym.
Jacek79 wrote:
a jak beda za niskie obroty to moc nie bedzie niska?
"Niskie obroty" nie mają nic do tego.
Jeśli awaria przydarzyła się nagle jak wspomniał autor postu to jestem niemal pewien że przyczyną jest uszkodzony przepływomierz powietrza. Dodatkowo wynika to z objawów jakie występowały, spadek mocy i dymienie wskazują na nieprawidłową mieszankę paliwowo - powietrzną (za skład mieszanki odpowiada między innymi przepływomierz powietrza).
Zwykle padającą turbinę czuć w czasie, tzn prawidłowo działająca turbina nagle się nie zatrzymuje, zwykle dużo wcześniej widoczne są objawy jej zużycia.
Ale zastanawia mnie jeszcze kwestia tego rozrządu, może faktycznie dawno nic z nim nie robiłeś, pasek się rozciągnął i przeskoczył.
Jednak kolego przez klawiaturę i monitor nikt ci tego nie naprawi.
Pozdrawiam...