Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Sony u73t - Low Batery, brak pamięci

28 Cze 2009 04:09 1214 1
  • Poziom 2  
    Witam, mam Nawigacje Sony u73t i mam z nią kilka problemów. Dodam, jeszcze, że jestem nowy w temacie gdyż to moja pierwsza nawigacja i mam ją kilka dni.

Chciałem wgrać mapę Europy (EuropeA i EuropeB - które są na dołączonym CD, A-pamieć wewnętrzna, B- MSPRO) Łącze się za pomocą ActiveSync 4.5.

Na początku nie miałem Karty Pamięci a zależało mi na wgraniu mapy Norwegii, a więc wszedłem przez Eksplorator (w ActiveSync) do folderu i skasowałem mapę B, by zwolnić miejsce na mapę A gdzie znajduje się Norwegia. Włożyłem płytę cd do napędu i odpaliłem program aby wgrać mapę i teraz... na początku zaczęło wgrywać tą mapę doszło do 20% i zaczęło mi się pojawiać na ekraniku LowBatery po czym nawigacja zgasła. Więc jak mam to rozumieć? Poprzez kabel USB nie ładuje się bateria podczas wgrywania mapy? Później doszło do 51% i znowu to samo - padła bateria (innego zasilania nie mam oprócz USB), teraz dochodzi bardzo często do tego, że gdy chcę wgrać mapę to wyskakuje mi ciągle błąd już na samym początku - błąd podczas kopiowania pliku, nawet dwa razy Service mi wyskoczyło. Nie usuwałem, oprócz mapy nic innego. Teraz dochodzi do tego, że mam kłopot z włączeniem Nawigacji, a jak się uda to tylko na chwilkę i się wyłącza. W czym może być problem? Co mam zrobić? Czy dioda świecąca się na czerwono oznacza w tej nawigacji ładowania, a zielona naładowanie baterii? Co zrobić aby nie pokazywało mi się Low Batery, ile trwa takie kopiowanie? bo ostatnio kopiowało mi przez 4 godziny i skopiowało tylko 51%.
    Witam ponownie, problem naprawiony, pomogła wymiana katalogu Mounted Voulme na ten z intenetu i wgranie mapy na kartę pamięci przez czytnik USB bo przy wgrywaniu przez nawigacje, następował restart. Jednak mam teraz drugi problem, otóż:

Tu link:
    Link