Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Łada 2105 problem z kierunkowskazem

vymiathatch 20 Maj 2004 23:39 1710 19
  • #1 20 Maj 2004 23:39
    vymiathatch
    Poziom 31  

    nio wlasnie klopoty zaczely sie po oddaniu samochodu do blacharza zanim oddalem kierunkowskazy i swiatla dzialaly ok w obecnej chwili jest tak prawy przedni kierunkowsaz wogole nie swieci i nie swieci swiatlo pozycyjne tylne lewe a kiedy wlacze kierunkowsaz w prawo to slychac jak przekaznik uderza ale dwa razy szybciej niz normalnie czyli kiedy wlacze lewy kierunkowskaz poza tym wszystkie swiatla swieca dobrze. nie wiem od czego mam zaczac szukanie moze ktos podrzuci jakas sugestie? bezpieczniki sprawdzalem byly przepalone te od swiatel ale wymienilem

    0 19
  • #2 20 Maj 2004 23:59
    psik
    Poziom 11  

    Szybkie stukanie przekaźnika oznacza, że ma za małe obciążenie, co znaczy, że żarówka jest odłączona. Sprawdź żarówkę i przewody od przekaźnika do tej żarówki. To że coś jeszcze nie działa, może znaczyć, że blacharz odkręcił przewód masy od blachy.
    Niestety schemat Łady już sprzedałem (razem z moją Ładną) i nie mam jak sprawdzić. Może ty maszs chemat?

    0
  • #3 21 Maj 2004 00:16
    vymiathatch
    Poziom 31  

    nio dobrze wiec sprawe kieunkowskazu mamy zalatwiona a co z ta tylna lampa co tam moze byc? a schemat mam ale caly po rosyjsku a ja niestety nie mialem kiedys cceci uczyc sie tego jezyka a teraz tego zaluje :(

    0
  • #4 21 Maj 2004 00:26
    lukaszkaw
    Poziom 12  

    Jak dobrze czytam to z tym mijania tylnim juz załatwiłes ? to był bezpiecznik? KIerunek przdni nie chodzi i tyle? przekaznik bedzie migał 2X szybciej bez jednej zarówki a migacz boczny działa? jak tak to tylko złcze na lampie, cos w lampie albo zarówka Sprawdzałeś ja?

    0
  • #5 21 Maj 2004 00:37
    vymiathatch
    Poziom 31  

    zalatwilem przedni kierunkowskaz narazie przyjalem ze jest odlaczona zarowka jeszcze nie wiem gdzie ale pewnie jest bo juz teraz nie chce mi sie zchodzic do warsztatu. teraz szukam przyczyny braku zasilania na zarowce swiatla pozycyjnego po przekatnej czyli teraz z lewej strony z tylu.

    0
  • #6 21 Maj 2004 00:44
    lukaszkaw
    Poziom 12  

    sprawdz styki na samej lampie, kostka łączaca z płytką często sie wypina, mozliwe ze nie ma styku na kostce. pocynój sobie styki na płytce u mnie pomogło na 2 latka a po zatym sprawcz samo mocowanie zarówki ten patent z mocowaniem do płytki do ruski tylko mogły wymiślic czesto łamia sie nózki tych podstawek. Pisz wszystko z czym masz problem z elektyką. miałem to autko 3 latka i prawie cała lelktryke rozebrałem.

    0
  • #7 21 Maj 2004 00:55
    vymiathatch
    Poziom 31  

    jutro rano sprwadze te styki ale podejrzewam ze to raczej nie ich wina bo jak sparwdzalem miernikiem to mi nic nie pokazal taj jakby nie bylo napiecia, co do plastikow trzymajacych zarowke to sa dobre

    0
  • #8 21 Maj 2004 01:04
    lukaszkaw
    Poziom 12  

    masz nie dużo mozlwosci, jak bezpieczniki sa dobre, to pod schowiem tym przed pasarzeram masz czesć skrzynki bezbiecznikowej tendy idzie instalacja to tyłu i do kabiny dwa złącza po prawej ida do tylnich lamp koloru kabli nie pamoetam sprawdz jaki masz przy lampie i sprawdz prz skrzynce czy jest na nim napięcie

    0
  • #9 21 Maj 2004 01:19
    vymiathatch
    Poziom 31  

    Nie wytrzymalem!!!! musialem isc do warsztatu. pocynowalem zlacza pogrzebalem przy kostkach pod schowkiem i dziala, a prawy kierunkowskaz byl rozpiety pod bezpiecznikami. dziekuje wszystkim za pomoc, a swoja droga co myslicie o zalozeniu gazu do lady? sprwadzi sie to co planuje? a i jeszcze jedno czy to normalne ze przebiera na wolnych obrotach?

    0
  • #10 21 Maj 2004 01:23
    lukaszkaw
    Poziom 12  

    Gaz to dobra altermatywa bo autko sobie swoje pali ale do motoru powyrzej 80000 to nie jestem pewien czy warto bo to juz jego koncówka przynamiej nie sie skonczył przy 90000 ale podobno ze 150000 tez niektóre wytrzymuj, a co do obrotów to nie kumam 8O Przebiera ? prosze o inne słowo

    0
  • #11 21 Maj 2004 01:37
    vymiathatch
    Poziom 31  

    cos tak jakbym mial dysze zapchana ale ta od wolnych obrotow poprostu pracuje bardzo nie rowno a czasami nawet jak dojerzdzam do skrzyrzowania to potrafi zgasnac. moja lada ma przejechane 125tys jest u mnie od nowosci przyjechala prosto z rosji z fabryki byly takie 2 i ta druga nakulala 250tys i z wazniejszych czesci wymieniona byla tylko pompa wodna i alternator

    0
  • #12 21 Maj 2004 01:59
    lukaszkaw
    Poziom 12  

    Ja miałem wersie finską a co do obrotów to nigdy do ładu nie doszedłem, Spróbuj przeczyscis dysze pływak ustaw, rozbieranie gaznika odradzam, potem dobra książka + mechanik + sówmiarka = z 2 dni męczarni. a poza tym to mozna by sprawdzic zapłon moze sie przestawił

    0
  • #13 21 Maj 2004 07:26
    ladamaniac
    Poziom 37  

    nierówne wolne obroty do zgaśnięcia włącznie = uszkodzona membrana zaworka biegu jałowego na 99% . Takie cuś w gażniku przy podstawie od strony błotnika, dochodzi do tego popielaty wężyk od podciśnienia , druga strona wężyka jest wpięta do elektrozaworka na błotniku, być może po drodze jest trójnik i odnoga do wakuometru nie pamiętam dokładnie.

    0
  • #14 21 Maj 2004 07:46
    guard10
    Poziom 28  

    Witam jeżeli potrzeba Ci schematu ładnej to mogę Ci pomóc mam co do gazu to moja władzia ma 125 tyś i ma założony gaz od zeszłego roku i w kieszeni jest kasa jeżeli chcesz się dowiedzieć coś bliższego zapraszamna GG 1684147 Wojtek

    0
  • #15 21 Maj 2004 07:57
    jotu22
    Poziom 20  

    Jeżdżę Ładawką 2106 z 87 r. i gaz założyłem przy przebiegu 120 tys.
    W tej chwili autko ma ponad 160 tys i nie ma żadnych kłopotów z silnikiem
    Oczywiście jak wszystkie gaźnikowce na wolnych obrotach pracuje nierówno ale można się do tego przyzwyczaić
    pozdrawiam
    JG

    0
  • #16 21 Maj 2004 09:42
    vymiathatch
    Poziom 31  

    dzisiaj postaram sie jeszcze opatrzec ta membrane i ten wezyk bo gaznik mam czysty a zaplon tez jest dobrze ustawiony jakbym czegos nie wiedzial bede piasl :)

    0
  • #17 21 Maj 2004 17:18
    lukaszkaw
    Poziom 12  

    noment zgubiłem sie tam owszem jest membrama ale z czego pamietam służy ona do otwierania drugiej pzepustnicy, ale moze juz skleroza pozbyłem sie tego auta 3 latka temu, moze macie racje

    Pozdrwiam Łukasz

    0
  • #18 22 Maj 2004 15:49
    vymiathatch
    Poziom 31  

    podpowiedzcie mi gdzie jest ta membrana bo nie chcialbym rozkrecac czegos nie potrzebnie mysle ze gdzies tam gdzie te kropki ale moge sie mylic. sorki moja nie uwaga na peno nie tam gdzie kropki bo przeciez miala byc przy podstawie

    0
  • #19 22 Maj 2004 16:21
    vymiathatch
    Poziom 31  

    juz chyba znalazlem cala jest podzurawiona teraz mam pytanko jak sie do tego dobrac zeby to wyciagnac i ile kosztuje nowa czy moze bedzie trzeba adaptowac z czegos innego?

    0
  • #20 24 Maj 2004 15:41
    ladamaniac
    Poziom 37  

    Pierwsza kropka z lewej strony to pneumatyczne otwieranie drugiej przepustnicy a druga z prawej strony to dodatkowe paliwo przy ostrym wciśnięciu gazu znajdują się one na wprost przegrogy komory silnika z przedziałem pasażerskim. ustrojstwo do wolnych obrotów jest z boku

    0
TME logo Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
TME Logo