Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Mercedes A 140 2004 rok brak centralnego

matrixs 01 Jul 2009 17:41 8852 9
Texa Poland
  • #1
    matrixs
    Level 25  
    W mercedesie a 140 po 3 tygodniach postoju rozładował się akumulator i nie chciał odpalić. Okazało się że bateria padła. Podładowali akumulator i nadal nie chciał odpalić, rozrusznik próbował kręcić ale go rozłączało tak jakby był zblokowany. Odnalazłem tego przyczynę a mianowicie alternator zblokowało, alternator naprawiony już wsadzony i odpala ale nie działa również centralny, myślałem że jak go odpalę to się zaprogramuje. Z pilota(scyzoryk) jest wysyłany sygnał widać po podczerwieni ale nie zamyka ani nie otwiera, jedynie co się dzieje to po naciśnięciu przycisku otwórz migają kierunkowskazy. I tutaj mam pytanie czy jest jakaś procedura kodowania pilota czy gdzieś indziej tkwi przyczyna?
  • Texa Poland
  • #2
    Marcin_ca1
    Level 22  
    -Informacje ogólne
    Jeżeli nie można otworzyć lub zamknąć, wówczas należy zsynchronizowac system zamka.

    -Programowanie pilota radiowego
    Zsynchronizować sygnał transmisji pilota radiowego
    Nacisnąć przycisk blokady 2X
    W ciągu 15sekund
    Przełączyć zapłon na pozycję 2

    Jeżeli pilot nie został zaprogramowany
    Podłączyć przyrząd diagnostyczny
    Postępować zgodnie z instrukcjami producenta

    Wsio
  • #3
    matrixs
    Level 25  
    Próbowałem tak i nie idzie.
  • Texa Poland
  • #4
    Jacek79
    Level 37  
    podłacz pod tester i zaprogramuj
  • #5
    matrixs
    Level 25  
    Dysponuje narazie KTS i nie ma tej opcji. Ale przyczyna tkwi jak narazie w uszkodzonej pompce która się znajduje z tyłu w bagażniku, jest spalony silniczek aż go stopiło, założe drugi i dam znać co i jak. Dzięki za pomoc
  • #6
    Gerri
    Mercedes specialist
    Marcin_ca1 wrote:

    -Programowanie pilota radiowego
    Zsynchronizować sygnał transmisji pilota radiowego
    Nacisnąć przycisk blokady 2X
    W ciągu 15sekund
    Przełączyć zapłon na pozycję 2


    Nie wiem, skąd to wytrzasnąłeś - to jest procedura programowania kluczyków na podczerwień (stare typy, ze składanym grotem)
    Przy kluczykach radiowych ta procedura nie funkcjonuje!

    Dodano po 3 [minuty]:

    matrixs wrote:
    W mercedesie a 140 Z pilota(scyzoryk) jest wysyłany sygnał widać po podczerwieni


    A-klasa nigdy nie miała kluczyków na podczerwień!
    Może to S-klasa? (W 140)

    Dodano po 2 [minuty]:

    matrixs wrote:
    W mercedesie a 140 po 3 tygodniach postoju


    Zgadzam się, że A-klasa to badziew, ale ona raczej przeszła jakiś kataklizm - nie trzy tygodnie postoju...
    Może to był postój na dnie jakiegoś jeziora? :D
  • #7
    matrixs
    Level 25  
    Gerri wrote:

    matrixs wrote:
    W mercedesie a 140 Z pilota(scyzoryk) jest wysyłany sygnał widać po podczerwieni


    A-klasa nigdy nie miała kluczyków na podczerwień!
    Może to S-klasa? (W 140)


    Jest to a 140 z 2003 roku. Kluczyk to scyzoryk i widać jak naciskam na przyciski jak miga sygnał z pilota chyba po podczerwieni. jutro ma już być pompka więc zobaczymy.
  • #8
    matrixs
    Level 25  
    Pompka doszła i wszystko gra. Centralny działa. Czyżby pompki w a klasie zaczynały siadać czy to sporadyczny przypadek?
  • #9
    commor
    Level 25  
    ..miejmy nadzieję, że sporadyczny.
    Mam 2 x A160 circa po 10 latek i akurat to sie jeszcze nie popsuło.
    Ale posprawdzaj albo posłuchaj czy gdzieś Ci nie ucieka powietrze.
    Musi byc przy tym absolutna cisza.
    Jeśli gdzieś syczy tzn, ze jest spadnięta rurka od centralnego zamka (w drzwiach, klapie tylnej albo gdzieś po drodze) lub też jest dziurka i zapewne niebawem silniczek jako, że pompuje i pompuje znowu się spali.
    Pozdrawiam
    commor
  • #10
    matrixs
    Level 25  
    Kolego nieszczelności nie ma.