Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Peugeot 307 - halogeny

tgtadek 18 Jul 2009 15:43 32950 42
Altium Designer Computer Controls
  • #31
    zbyniuś
    Level 26  
    Musisz wyjąć BM34 ,zdjąć plastikową obudowę zostanie sama płytka z elektroniką i przekażnikami i bezpiecznikami.Lokalizujesz bezpiecznik F6 i po ścieżce dojdziesz do brakującego przekażnika.Ja dokładam oryginalny na płytkę ,ale można by wyprowadzić przewody z płytki i dać zewnętrzny przekażnik.Za chwilę dorzucę schemat wewnętrzny bm34,

    Dodano po 5 [minuty]:

    schemat BM34 przekażnik R11 światła przeciwmgielne
  • Altium Designer Computer Controls
  • #32
    tgtadek
    Level 10  
    Peugeot 307 - halogeny
    ... czy opisany na powyższym schemacie konektor 16 pinowy koloru szarego to jeden z dwóch w skrzynce bezpieczników w przedziale silnika? ponieważ na schemacie jest inne oznaczenie kolorów przewodów wychodzących z tego konektora na 13 pisze czerwony (Red) , że a na 15 - szary (grey) a u mnie na 13 jest niebieski z oznaczeniem 1331911906 a na 15 - jasnobrązowy z oznaczeniem 450691806.
    Czy ktoś może mi potwierdzic, ze to o ten konektor chodzi? Dziękuję za odpowiedź.

    Dodano po 3 [minuty]:

    ps. oznaczenie przewodu u mnie na 13 może mieć zamiast
    1331911906 - 4331911906 ponieważ pierwsza cyfra jest nieczytelna na tyle by jednoznacznie ją odczytać.
  • #33
    User removed account
    User removed account  
  • Altium Designer Computer Controls
  • #34
    tgtadek
    Level 10  
    Witam zbyniuś ! ... zdemontowałem BM34, zdjąłem plastikową obudowę ale tylko od tyłu ponieważ tej z konektorami i gniazdami bezpieczników nie da się (przynajmniej przeze mnie) gdyż połączenia gniazd bezpieczników i konektorów są wtopione w obudowę a drugim końcem lutowane do płytki. Foto mojego BM34 poniżej. Patrząc tylko od tyłu na płytkę (obwód drukowany) nie jestem poza bezpiecznikiem F6 znaleźć miejsca wlutowania przekaźnika. Decyduję się na przekaźnik zewnętrzny z oddzielnym bezpiecznikiem a za tym interesowały by mnie tylko punkty gdzie mogę pobrać sterowania przekaźnika (zasilenie cewki przekanika). Czy mógłbyś na załączonym foto płytki wskazać te punkty? Mogę w razie potrzeby każdy jej fragment powiększyć dowolnie tylko napisz który. Wdzięczny będę za odpowiedź - Tadeusz.
    Peugeot 307 - halogeny

    Peugeot 307 - halogeny
  • #35
    tgtadek
    Level 10  
    ... znalazłem taki opis dotyczący zabezpieczenia stref klapy bagażnika, drzwi i pokrywy silnika, niestety mnie uczyli w szkole jednego słusznego języka i nie znam angielskiego a tłumaczenie w internecie prowadzi do absurdu, czy mog liczyć na czyjąś pomoc .....

    "BONNET SWITCH
    Install an additional switch on the front headlamp support plate, driver`s side.

    DOORS SWITCH
    Connect to the wire, at the position nr 32 of the green connector, located in the connexion with white covering, in the lower part of the fuse box, under the driver`s side dashboard.
    Note: this is a positive polarity control.

    BOOT SWITCH
    If the vehicle is provided with the boot lamp, connect to the supply wire of the lamp."
    ...
  • #36
    User removed account
    User removed account  
  • #37
    tgtadek
    Level 10  
    Dzieki Georges ! Jest to "rozpiska" do alarmu do Peugeota 307 a ja caly czas szukam masy drzwi do dezaktywacji alarmu po otwarciu drzwi z pilota i wylaczeniu alarmu i mysle, ze z tego pinu 32 zielonego konektora bede mogl wziac. Tylko tam jest plus a czy centralka moja to "lyknie" czytalem o inwerterze ale nie mam pojecia z czym to sie je. Myslalem o przekazniku zasilanym tym plusem ktory by podawal mase na centralke. Najgorzej jak sie chce cos zrobic a nie zawsze jest odpowiedznia wiedza.
    Tam z halogenami tez stanalem bo rozebralem BM34 i niestety tylko od spodu bo gorna pokrywa jest z gniazdami i pinami trwale zamocowanymi ktore sa lutowane do plytki. Moglem tylko zobaczyc plytke od dolu i nie sposob jest zlokalizowac ten przekaznik nr 11. W sumie brakowalo mi jednego punktu zasilania cewki przekaznika .... poki co wymienilem pasek rozrzadu z pompa wodna i napinaczami, pasek alternatora, olej i filtr oleju oraz koncowke drazka bo byly luzy .... i bede mogl zaczac jezdzic. Nie dalo sie ustawic przegladu serwisowego za 30 tys. tylko wyskakuje 20 tys. i chyba tak musi zostac.
  • #38
    User removed account
    User removed account  
  • #39
    tgtadek
    Level 10  
    mam diesla 2 l HDi

    Dodano po 32 [sekundy]:

    auto z lipca 2003 r.

    Dodano po 2 [minuty]:

    Zerowanie ustawien serwisowych robilem w/g ponizszego opisu tylko zamiast 30.000 km pojawilo sie 20.000 km.
    " Zerowanie licznika serwisowego w Peugeot 307
    1. przekręcić kluczyk na pozycje 2
    2. wcisnąć zerowanie licznika kilometrów dziennych
    3. trzymając przycisk zerowania kilometrów przekręcić kluczyk na pozycje 0
    4. przekręcić kluczyk ponownie na pozycje 2 dalej trzymając przycisk
    5. pojawi się licznik odliczający od 10 do 0, trzymać przycisk nadal
    6. gdy skończy odliczać i będzie 0 przekręcić kluczyk na pozycję 0 i puścić przycisk
    7. przekręcić kluczyk i ujrzeć nowe 30000 do serwisu
  • #40
    User removed account
    User removed account  
  • #41
    tgtadek
    Level 10  
    Dziękuję wszystkim, którzy pomogli mi, temat centralnego zamka i alarmu zamknąłem ostatecznie. Central zamek i alarm działają aczkolwiek są pewne odstępstwa wynikające od norm wynikające z podawania masy (-) drzwi. Sterowanie masą wziąłem z lampki oświetlenia wewnętrznego poprzez mikro moduł, który po sekundzie od podania się napięcia przez 1 sekundę podaje masę bez względu na czas napięcia na lampkach wewnętrznych. Skutkuje to tym, że przy zamknęciu drzwi i jednocześnie włączeniu alarmu nie ma też sygnału naruszenia strefu chronionej (pomimo, że lampki wewnętrzne świecą jeszcze) ale nie jest sygnalizowane ewentualne niedomknięcie którychkolwiek drzwi a w momencie uzbrojenia alarmu a przy otwarciu drzwi i wyłączeniu alarmu podaje się masa, która dezaktywuje alarm ale ...... nie trzeba otwierać drzwi by nastąpiła dezaktywacja, ponieważ odblokowanie drzwi skutkuje jednocześnie włączeniem oświetlenia wewnętrznego i to powoduje, że alarm ponownie się nie uzbroi - czyli coś za coś.
  • #42
    wlodek0
    Level 1  
    Problem! dokładnie to problem z centralnym zamkiem a raczej jego sterowaniem. Tzn działa on normalnie po przekręceniu kluczykiem w zamku w drzwiach oraz po naciśnięciu przycisku wewnątrz auta, ale nie działa z pilota. Pilot sprawdzony i jest dobry wiec to raczej sprawa odbiornika w aucie. Można coś z tym zrobić? czy wymiana ew płytki będzie wiązała się z przekodowaniem immobilajzera czy kluczy? proszę o poradę, pozdrawiam. Włodek
  • #43
    lukasgld
    Level 12  
    Stary temat, ale może ktoś już wymieniał przełącznik zespolony w tym Peugeocie i zamontował z przeciwmgielnymi przód, tył. U mnie na przykład przełącznik ma tylko załączanie tylnych świateł przeciwmgielnych, a fizycznie przednie są zamontowane. Muszę znaleźć odpowiednie kabelki i zamontować dodatkowy włącznik przednich przeciwmgielnych, bo nowego nie będę kupował skoro ten działa bardzo dobrze jak na razie.