Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Wzmacniacz i głośniki do skutera

04 Lip 2009 01:34 1131 4
  • Poziom 9  
    Witam...
    Od razu powiem że jestem zielony i dołączyłem do tutejszej społeczności w poszukiwaniu rzetelnej pomocy... :D Chcę kupić sprzęt audio do skutera i nie wiem o co w ogóle chodzi z mocą wzmacniacz a głośników... i chciałbym aby ktoś przedstawił mi ogólny zarys jeżeli oczywiście może.
    Czytałem trochę na forum, jednak ie ma chyba nic takiego a jeżeli się mylę to proszę o linki. Mianowicie chodzi mi o to czy na przykład jeżeli mam po 2 głośniki o mocy np: 1000W 100W i w i podłącze je pod wzmacniacz np: 2x50W to jakoś (głośność i czystość) dźwięku będzie taka sama w obu głośnikach??? Bo przecież to 50W jest mniejsze od 100W i od 1000W.
    I nie wiem co to jest moc prawdziwa np: (Moc prawdziwa 40W / Maksymalna 80W)???? I jeżeli np: podłączę do takich dwóch głośników wzmacniacz 2x100W to one się spalą??? Bo moc 100W jest większa od 80W.

Jestem na prawdę zielony i dlatego szukam pomocy...:|

A i jeszcze jedno... czy zdrowe jest dla głośników jeżeli podłącze do 2 głośników 150W wzmacniacz większy 2x200W???
  • Poziom 12  
    Lepiej dać wzmacniacz równej lub większej mocy bo wtedy jakość dźwięku jest lepsza i wzmacniacz się nie męczy ale należy pamiętać aby nie przesadzać z głośnością bo spalisz głośniki.
  • Użytkownik obserwowany