Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Polonez i.5 GLE przerywa na LPG

04 Lip 2009 09:28 2457 9
  • Poziom 9  
    Witam mam dość dziwny problem z moim polonezem na gazie otóż gdy jadę i chce przyspieszyć to Poldek w zakresie od 2000 do 3000 obrotów łyknie się i powyżej 3000 idzie już normalnie dodam,że na benzynie chodzi normalnie teraz został wymieniony silnik na 1.6 gaźnik i dalej to samo czym to może być pomóżcie :cry: gdyby ktoś pytał o instalacje gazową to jest chyba LOVATO taka sama jak w moim 2 polonezie
  • Poziom 28  
    Jaki ma przebieg parownik, i ile czasu ma instalacja LPG- było coś już wymieniane? Filtr , Membrany ? Jaki rodzaj instalacji posiadasz?
  • Poziom 9  
  • Poziom 28  
    A jaki przebieg na instalacji LPG? Przełącznik masz chyba STAG
  • Poziom 17  
    Sprawdź najpierw stan zielonego kabelka który idzie od modułu zapłonowego do aparatu zapłonowego.
  • Poziom 9  
    Polonez kręci już 2 raz licznik ,ale co ma do tego zielony kabelek od aparatu zapłonowego? skoro polonez chodzi normalnie tylko w zakresie od 2000 jest taki efekt jakby nacisną lekko hamulec i puścił i wyskakuje na 3000 obr. a dalej to już normalnie więcej.. idzie normalnie tylko w zakresie od 2000 do 3000 tak się dzieje a na benzynie chodzi normalnie
  • Poziom 29  
    Witam. Sprawdź czy masz czysty filtr w zaworze elektromagnetycznym. To ten zawór, który przedstawiłeś na "Zdjęcie0009". Trzeba zakręcić dopływ gazu zaworem znajdującym się na zbiorniku tam gdzie jest manometr. Następnie kluczem płaskim albo nasadowym delikatnie luzujesz śrubę na w/w zaworze. Będzie takie charakterystyczne fuknięcie rozprężonego gazu, odkręcasz do końca, wyjmujesz śrubę i delikatnie żeby nie pogiąć rurek odciągasz pokrywę. W środku jest filtr gazu podobny do filtru powietrza tylko mniejszy. Trzeba go wyjąć i oczyścić. Brud wygląda jak proszek grafitowy. Następnie składasz wszystko jak było. Przy rozkładaniu nie zgub uszczelki. Po zmontowaniu odkręć zawór na zbiorniku do takiej samej pozycji jak był. Powinno pomóc. Powodzenia.
  • Poziom 9  
    ok sprawdzę jutro bo dziś niedziela,ale to coś da?
    do na wyższej partii obrotów chodzi normalnie
  • Poziom 23  
    Jeśli powyżej 3000 obrotów silnik dalej ciągnie w górę to nie będzie to wina filtra. Zapchany filtr ogranicza przepływ gazu, więc będzie odcinał osiągi ,,od góry" obrotów.
    Gdy będziesz się dobierał do filtra to najpierw zakręć wielozawór, a potem wypal gaz z przewodów i filtra. Dopiero gdy silnik zgaśnie rozkręcaj filtr.
    Nie napisałeś czy ten problem jest od zawsze, czy od jakiegoś czasu? Może mikser na I gardzieli jest za duży i do 2000 parownik radzi sobie z odkręconym bypasem, a powyżej dopiero przy 3000 obr podciśnienie rośnie na tyle żeby wystarczająco ssać gaz. Próbowałeś przeregulować instalację zwiększając ciśnienie parownika (odkręcając go) i zakręcając register?
  • Poziom 17  
    ten zielony kabel wchodzi do aparatu zapłonowego a tam jest w dwóch miejscach podpięty i często jeden z nich ulatuje i są problemy z różnymi objawami związanymi z obrotami.