Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Honda Civic - Kodowanie kluczyków

05 Jul 2009 11:03 25905 17
  • Level 12  
    Witam

    Poszukuję instrukcji "krok po kroku" w jaki sposób zakodować kluczyk w Hondzie Civic 96 rp(japońska wersja). Przeszukując forum znalazłem głównie metody kodowania do aut niemieckich.
    Posiadam oryginalny kluczyk "matkę"(czerwony), ale nie wiem jaka jest procedura kodowania nowego kluczyka z transponderem, czy trzeba komputer przełączyć w tryb serwisowy?

    Dodam jeszcze, że kluczyk "matka" jest jeszcze nierozpakowany i posiada naklejkę z jakimś ośmio-znakowym kodem.

    Proszę o pomoc
  • Level 18  
    Jak masz jeszcze jakiś czarny kluczyk do kpl. to możesz próbować. Jak czarnego nie posiadasz to nic nie zdziałasz.
  • Level 12  
    Mam jeden sprawny czarny kluczyk, ale sęk w tym, że nie wiem jak to zrobić. Domyślam się, że muszę zacząć od czerwonego, ale co dalej, czy są określone sygnały świetlne na desce informujące kiedy należy programować czarny kluczyk?
  • Level 2  
    jeżeli masz dwa klucze czarne oryginały i były kiedyś zapisane w komputerze to możesz spróbować. Jeżeli było coś kiedyś grzebane to może być tak że wywalisz wszystkie z komputera i żaden już nie odpali. Jeżeli spróbujesz odpalić na czerwonym kluczu to odrazu reszta przestanie działać.
    Nie radze samemu próbiować. jeżeli pojedziesz do specjalisty do dorobi klucz za 100 - 200 zł. Nie wiem jak sie koduje tym serwisowym ale jak już popseujesz to bede mógł pomóc
    mail: compadre(malpa)op.pl
  • Level 21  
    Kluczyk u specjalisty od kluczyków do tego auta to koszt 150PLN +/-40 PLN w zależności od miejsca w kraju i nastroju osoby dorabiającej klucz :) Sam oceń czy warto Ci za te pieniądze kombinować z programowaniem + zdobycie nowego klucza do doprogramowania.
    W żadnym mądrym programie nie mam instrukcji programowania kluczy za pomocą tego czerwonego klucza. Jedyna dostępna procedura to programowanie testerem.
  • Level 12  
    Dzięki za zainteresowanie.
    Odpowiedzcie mi jednak na pytanie zasadnicze: czy jeżeli ktoś dorobi mi taki kluczyk z transponderem to od razu będzie on działać czy jeszcze dodatkowo np: w serwisie będą musieli mi go w grać do komputera(bo oto mi głownie chodzi)? A dokładnie czy osoba dorabiająca ma możliwość zczytania kodów z innych kluczyków, jak to się wogóle odbywa?

    Pozdrawiam
  • Level 21  
    W tym roczniku da się zrobić bez większego problemu kopię Twojego czarnego klucza razem ze skopiowaniem elektronicznego kodu. Tak więc kluczyk od razu będzie uruchamiał samochód, identycznie jak oryginalny.
  • Level 28  
    Compadre00 wrote:
    jeżeli masz dwa klucze czarne oryginały i były kiedyś zapisane w komputerze to możesz spróbować. Jeżeli było coś kiedyś grzebane to może być tak że wywalisz wszystkie z komputera i żaden już nie odpali. Jeżeli spróbujesz odpalić na czerwonym kluczu to odrazu reszta przestanie działać.
    Nie radze samemu próbiować. jeżeli pojedziesz do specjalisty do dorobi klucz za 100 - 200 zł. Nie wiem jak sie koduje tym serwisowym ale jak już popseujesz to bede mógł pomóc
    mail: compadre(małpa)op.pl

    a dlaczego przestaną działać klucze jak odpali czerwonym mam taką honde i korzystam ze wszystkich kluczy i niema problemu a no i jak koledzy napisali wyżej lepiej zakoduj klucze u klucznika bo szkoda zachodu chyba że wywal immo ze stera i będziesz palił bez problemu ze wszystkich kluczy jakie sobie dorobisz
  • Level 12  
    Glosny83 a orientujesz się w jaki sposób można usunąć ten immo?. Wiem mniej więcej gdzie znajduje się w kompie układ immobilajzera, ale wiem też, że dodatkowo trzeba zmostkować kable w okolicach kierownicy, ale kompletnie nie orientuję się które to są. Dowiadywałem się też ile kosztuje usuniecie tego zabezpieczenia u fachowca(ok 300zł - trochę srogawo, a przecież nie potrzeba żadnych specjalistycznych urządzeń do tego, oprócz lutownicy, więc samemu można sobie z tym poradzić i zaoszczędzić trochę kasy)
    Pozdrawiam
  • Level 13  
    Lutuj sobie kolego ile chcesz. Jak już całkiem namieszasz to nikt ci tego za 300 nie zrobi. Zrob klucz i po problemie.
  • Level 19  
    witam , mam podobny problem auto -honda civic 96 nie zapalilo rano mruga kluczyk,a w kluczyku nie ma transpondera ,zwykly metalowy kluczyk ,dodam ze auto jezdzilo pol roku bez zastrzezen,jak ominac ten immo?
  • Level 12  
    Witam, nie udało mi się poznać szczegółów demontażu immo, wiem że trzeba bezpośrednio z komputera wylutować małą płytkę z układem zcalonym. Nie jest ją trudno zlokalizować, ponieważ to jedyna płytka wlutowana pionowo w płytę główną. Dodatkowo trzeba zewrzeć jakiś przewód z masą pod stacyjką, niestety nie wiem dokładnie który. W Twojego posta wnioskuje, że twoja honda miała już wcześniej taką "operację", i być może ten przewód się rozłączył. Musisz odkręcić osłonę pod deską rozdzielczą i spróbować zlokalizować rozłączone(rozlutowane) kable w okolicach tablicy bezpieczników.

    PS. Jeśli w kluczyku nie ma transpondera, a wcześniej auto paliło to nie masz w swoim aucie immo.
  • Level 28  
    tardo wrote:
    Witam, nie udało mi się poznać szczegółów demontażu immo, wiem że trzeba bezpośrednio z komputera wylutować małą płytkę z układem zcalonym. Nie jest ją trudno zlokalizować, ponieważ to jedyna płytka wlutowana pionowo w płytę główną. Dodatkowo trzeba zewrzeć jakiś przewód z masą pod stacyjką, niestety nie wiem dokładnie który. W Twojego posta wnioskuje, że twoja honda miała już wcześniej taką "operację", i być może ten przewód się rozłączył. Musisz odkręcić osłonę pod deską rozdzielczą i spróbować zlokalizować rozłączone(rozlutowane) kable w okolicach tablicy bezpieczników.

    PS. Jeśli w kluczyku nie ma transpondera, a wcześniej auto paliło to nie masz w swoim aucie immo.


    HHHHHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAAA ta na pewno kto ci tak powiedział daj mi gościa numer będe mu dawał do roboty stery.
  • Level 19  
    immo jest napewno tylko jak to teraz obejsc, ma ktos jakis sposob?
  • Level 13  
    Przeczytaj pamięć w immo. Da się do niej dorobić transponder.
  • User under supervision
    Da sie zakodować kluczyk ręcznie..
    Ale tym textem o immo mnie rozbroiłeś.

    Masz neta? Masz wiedzę miliarda ludzi.
    Poszukaj.
  • Level 43  
    Czerwonym czyścisz immo z kluczy kompletnie, osobiście przekonałem się o tym (civic coupe 97) Na szczęście mam dostęp do HDS,a i haseł dostępu. Nic nie wiem o możliwości przypisania utraconego klucza ,,z ręki,, nawet mając serwisowy/czerwony. W przypadku braku czerwonego-wymiana modułu immo lub kastracja tegoż
  • Level 10  
    Odkop
    Witam mam podobny problem z tym że klient zostawił auto na wymianę tarcz,klocków i filtrów.Dał mi kluczyk zapasowy-czerwony i jak się możecie domyślić-pozamiatane,auto nie pali.
    Co teraz mogę zrobić?Jestem po za granicami PL :/
    Z góry dzięki za pomoc.
    Pozdrawiam