Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

schemat wtrysku audi 80 b3

KRZYSIEK* 05 Lip 2009 11:22 12731 21
  • #1 05 Lip 2009 11:22
    KRZYSIEK*
    Poziom 14  

    witam, poszukuje schematu wtrysku z ECU 25 pinami do audi b3 rok 88 1,8 wtrysk Mono Motronic .szukalem wszedzie do tego sterownika schematu i nigdzie go nie znalazłem wiec moze z wasza pomoca sie mi to uda

  • #2 05 Lip 2009 11:30
    viper555
    spec od auto-elektro

    Podaj dokładne dane silnika, 1.8 było sporo.P

  • #3 05 Lip 2009 11:42
    ociz
    Moderator Samochody

    A tam sporo, tylko PM był na monowtrysku, nie mam od niego schematu ale podejrzewam że od silnika RP w VW będzie to samo.

  • #4 05 Lip 2009 11:50
    viper555
    spec od auto-elektro

    DZ,
    PV
    JN
    PM

  • #5 05 Lip 2009 12:05
    ociz
    Moderator Samochody

    DZ - K-Jetronic
    PV, JN - KE-Jetronic
    PM - Mono-Jetronic lub Mono-Motronic

  • #6 05 Lip 2009 12:32
    viper555
    spec od auto-elektro

    I zgadza się ale co to wniosło do tematu, popatrzyłem 1.8 , dziewięć pozycji więc kolega by podał i dostał schemat , tylko widzę że pisanie na tym forum naprawdę traci sens.P

  • #7 05 Lip 2009 14:43
    KRZYSIEK*
    Poziom 14  

    w tym aucie oznaczenie jest AG

  • #8 05 Lip 2009 19:22
    ociz
    Moderator Samochody

    KRZYSIEK* napisał:
    w tym aucie oznaczenie jest AG

    To nie jest oznaczenie silnika! Może gdybyś to w końcu pojął to nie miał byś problemu ze znalezieniem usterki w tak prostym silniku.

  • #9 10 Sie 2009 00:21
    KRZYSIEK*
    Poziom 14  

    szukałem kazde miejsce gdzie w tym typie audi mozna znalesc oznaczenie silnika i nie znalazlem.moze bylo by na naklejce kolo kola zapasowego,ale ze względu naprawy blacharskiej tylu naklejki nie ma.a na tablice znamionowej jest tylko oznaczenie ABE.

  • #11 10 Sie 2009 22:49
    KRZYSIEK*
    Poziom 14  

    co mi po nr. silnika jak tam nie ma oznaczenia silnika

  • #12 13 Sie 2009 09:00
    KRZYSIEK*
    Poziom 14  

    kod tego silnika to PM,wiec moze bedzie ktos mial schemacik do tego wtrysku

  • #13 16 Sie 2009 09:42
    KRZYSIEK*
    Poziom 14  

    nikt nie znajdzie schematu?

  • #14 16 Sie 2009 10:09
    ociz
    Moderator Samochody

    Jak już pisałem wcześniej szukaj od silnika RP z VW, jedynie kolory przewodów mogą się nie zgadzać.

  • #15 16 Sie 2009 11:01
    emeryt2
    Poziom 42  

    Mam ten schemat , co dokładnieCie interesuje. Podam , wrtysk jest sterowanu z pinu 35 , przekażnik główny i pompy paliwa z pinu 12 , czujnik halla na 4 i 5 , silnik biegu jałowego na 16 i 34 , czujnik temp. płynu na pinie 10, sterowanie modułu zapłonowego z pinu 13. Coś jeszcze?

  • #16 16 Sie 2009 22:28
    heruur
    Poziom 9  

    coś mu dolega ?? czy tylko schemat potrzebny ??

    Dodano po 1 [minuty]:

    KRZYSIEK* napisał:
    co mi po nr. silnika jak tam nie ma oznaczenia silnika


    2-3 cyfry/litery to oznaczenie silnika ;) albo zrób fotkę wtedy odrazu poznać można jaki to silnik....

  • #17 16 Sie 2009 23:32
    KRZYSIEK*
    Poziom 14  

    jaki to kod silnika jest wiem po nr.komputera.problem jest taki ze pompka paliwa pracuje caly czas po włączeniu zaplonu a wtrysk otwiera sie,czyli zalewa silnik.potrzebny mi schemacik do sprawdzenia ktore piny w kompie zasilaja pompke paliwa i wtrysk.emeryt ja mam oznaczenie numerów kompa do 25 pinów a ty mi piszesz ze w trysk jest sterowany z 35 pina??.znalazlem schemat 25 pinowy tylko nie mam pewnosci na 100% czy to do tego sterownika sie tyczy to z niego wynikalo ze 25 pin to zasilanie przekaznika pompki paliwa a 7 to wtrysk

  • #18 16 Sie 2009 23:48
    ociz
    Moderator Samochody

    Masz tam Mono-Jetronic A2.2 a nie Motronic.
    Sterowanie przekaźnika pompy pin 17 a wtrysku 13.

  • #20 17 Sie 2009 07:58
    emeryt2
    Poziom 42  

    W pierwszym poście napisał jaki ma sterownik , cud sie stał pewnego razu , lub żle odczytał?

  • #21 18 Sie 2009 23:31
    KRZYSIEK*
    Poziom 14  

    ociz mial racje co do pinów.sprawa wyglada tak z pinu 17 po włączeniu zaplonu jest napieci przez okolo 3 sek,podczas kręcenia napiecie jest caly czas czyli ok.przewód zasilania przekaznika pompki odpiety od sterownika,po włączeniu zapłonu caly czas pracuje pompka.czyli gdzies zwarcie na instalacji .jezeli chodzi o wtryskiwacz to wygląda to tak ze po właczeniu zaplonu na pinie 13 idzie caly czas napięcie.kupilem uzywany komputer mial byc dobry to jak go podpiolem na pinie 13 tylko przez sekunde sie pojewilo napiecie i tyle,podczas krecenia napiecia nie bylo,czyli mam sadzic ze te komputerki są uszkodzone czy jest jaaks jeszcze inna mozliwość??

  • #22 06 Wrz 2009 16:23
    KRZYSIEK*
    Poziom 14  

    problem z pompką rozwiązany wina była w przekazniku,ale problem z wtryskiem jest dalej.mam 3 komputery.jak jakis czas temu sprawdzałem to na 2 komputerach napiecie bylo stale 12v czyli paliwo sie lało a na jednym tylko raz byl wtrysk teraz na wszystkich jest tak samo czyli raz trysnie paliwo i na tym sie konczy.teraz pojawilo mi sie dziwne zjawisko bo jak jest slaby akumlator to pompka paliwa nie dziala i na gazie mi nie odpali.mimo tego ze akumlator ma na tyle pradu ze by zakręcić silnikiem.

 Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME