Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Relpol przekaźniki
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

schemat wtrysku audi 80 b3

05 Lip 2009 11:22 14672 21
  • Poziom 14  
    witam, poszukuje schematu wtrysku z ECU 25 pinami do audi b3 rok 88 1,8 wtrysk Mono Motronic .szukalem wszedzie do tego sterownika schematu i nigdzie go nie znalazłem wiec moze z wasza pomoca sie mi to uda
  • Relpol przekaźniki
  • spec od auto-elektro
    Podaj dokładne dane silnika, 1.8 było sporo.P
  • Moderator Samochody
    A tam sporo, tylko PM był na monowtrysku, nie mam od niego schematu ale podejrzewam że od silnika RP w VW będzie to samo.
  • spec od auto-elektro
    DZ,
    PV
    JN
    PM
  • Moderator Samochody
    DZ - K-Jetronic
    PV, JN - KE-Jetronic
    PM - Mono-Jetronic lub Mono-Motronic
  • spec od auto-elektro
    I zgadza się ale co to wniosło do tematu, popatrzyłem 1.8 , dziewięć pozycji więc kolega by podał i dostał schemat , tylko widzę że pisanie na tym forum naprawdę traci sens.P
  • Relpol przekaźniki
  • Poziom 14  
    w tym aucie oznaczenie jest AG
  • Moderator Samochody
    KRZYSIEK* napisał:
    w tym aucie oznaczenie jest AG

    To nie jest oznaczenie silnika! Może gdybyś to w końcu pojął to nie miał byś problemu ze znalezieniem usterki w tak prostym silniku.
  • Poziom 14  
    szukałem kazde miejsce gdzie w tym typie audi mozna znalesc oznaczenie silnika i nie znalazlem.moze bylo by na naklejce kolo kola zapasowego,ale ze względu naprawy blacharskiej tylu naklejki nie ma.a na tablice znamionowej jest tylko oznaczenie ABE.
  • Poziom 14  
    co mi po nr. silnika jak tam nie ma oznaczenia silnika
  • Poziom 14  
    kod tego silnika to PM,wiec moze bedzie ktos mial schemacik do tego wtrysku
  • Poziom 14  
    nikt nie znajdzie schematu?
  • Moderator Samochody
    Jak już pisałem wcześniej szukaj od silnika RP z VW, jedynie kolory przewodów mogą się nie zgadzać.
  • Poziom 42  
    Mam ten schemat , co dokładnieCie interesuje. Podam , wrtysk jest sterowanu z pinu 35 , przekażnik główny i pompy paliwa z pinu 12 , czujnik halla na 4 i 5 , silnik biegu jałowego na 16 i 34 , czujnik temp. płynu na pinie 10, sterowanie modułu zapłonowego z pinu 13. Coś jeszcze?
  • Poziom 10  
    coś mu dolega ?? czy tylko schemat potrzebny ??

    Dodano po 1 [minuty]:

    KRZYSIEK* napisał:
    co mi po nr. silnika jak tam nie ma oznaczenia silnika


    2-3 cyfry/litery to oznaczenie silnika ;) albo zrób fotkę wtedy odrazu poznać można jaki to silnik....
  • Poziom 14  
    jaki to kod silnika jest wiem po nr.komputera.problem jest taki ze pompka paliwa pracuje caly czas po włączeniu zaplonu a wtrysk otwiera sie,czyli zalewa silnik.potrzebny mi schemacik do sprawdzenia ktore piny w kompie zasilaja pompke paliwa i wtrysk.emeryt ja mam oznaczenie numerów kompa do 25 pinów a ty mi piszesz ze w trysk jest sterowany z 35 pina??.znalazlem schemat 25 pinowy tylko nie mam pewnosci na 100% czy to do tego sterownika sie tyczy to z niego wynikalo ze 25 pin to zasilanie przekaznika pompki paliwa a 7 to wtrysk
  • Moderator Samochody
    Masz tam Mono-Jetronic A2.2 a nie Motronic.
    Sterowanie przekaźnika pompy pin 17 a wtrysku 13.
  • Poziom 42  
    W pierwszym poście napisał jaki ma sterownik , cud sie stał pewnego razu , lub żle odczytał?
  • Poziom 14  
    ociz mial racje co do pinów.sprawa wyglada tak z pinu 17 po włączeniu zaplonu jest napieci przez okolo 3 sek,podczas kręcenia napiecie jest caly czas czyli ok.przewód zasilania przekaznika pompki odpiety od sterownika,po włączeniu zapłonu caly czas pracuje pompka.czyli gdzies zwarcie na instalacji .jezeli chodzi o wtryskiwacz to wygląda to tak ze po właczeniu zaplonu na pinie 13 idzie caly czas napięcie.kupilem uzywany komputer mial byc dobry to jak go podpiolem na pinie 13 tylko przez sekunde sie pojewilo napiecie i tyle,podczas krecenia napiecia nie bylo,czyli mam sadzic ze te komputerki są uszkodzone czy jest jaaks jeszcze inna mozliwość??
  • Poziom 14  
    problem z pompką rozwiązany wina była w przekazniku,ale problem z wtryskiem jest dalej.mam 3 komputery.jak jakis czas temu sprawdzałem to na 2 komputerach napiecie bylo stale 12v czyli paliwo sie lało a na jednym tylko raz byl wtrysk teraz na wszystkich jest tak samo czyli raz trysnie paliwo i na tym sie konczy.teraz pojawilo mi sie dziwne zjawisko bo jak jest slaby akumlator to pompka paliwa nie dziala i na gazie mi nie odpali.mimo tego ze akumlator ma na tyle pradu ze by zakręcić silnikiem.