Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Sony CDX-L360 nie wciąga płyt

nasoniv 05 Jul 2009 14:33 2150 4
    nasoniv
    Level 2  
    Witam! Problem ja w temacie. Radyjko leżało w garażu dobry rok i wczoraj po zamontowaniu okazało się, że podczas wkładania płyty radio nie chce jej wciągnąć. Kiedy wkładam płytę silniczek zaczyna chodzić i chodzi tak przez chwilę ale płyty radio nie bierze. Nie idzie też wepchnąć płyty na siłę. Czytałem wiele tematów, ludzie piszą o wymianie kondensatorów lub sprawdzeniu fotoczujników (ja nie wiem czy u mnie w ogóle są- mam takie zatrzaski które w momencie wkładania płyty po prostu się wduszają, nie wiem czy to fotoczujnik). Jestem laikiem, to co mam na wyposażeniu to miernik, lutownica i trochę determinacji. Proszę o pomoc.
    qbis19
    Level 20  
    Tam są mikrowyłaczniki odpowiedzialne za uruchmienie mechanizmu. Musisz też rozebrać mechanizm i wyczyścic wałek odpowiedzialny za wciągniecie płyty, skoro twierdzisz że mechanizm pracuje.
    nasoniv
    Level 2  
    tak mechanizm pracuje, silnik podpięty na krótko kręci. Tylko ja nie mam wyobraźni jak to się wszystko w tym sprzęcie odbywa:) Wałek- metalowy pręt pokryty taką gumą, kręci się. Tylko płyta jak wjeżdża to jakby się zatrzymywała, nie wiem w którym miejscu bo nie próbowałem wkładać na rozkręconym. Co jeszcze mogę sprawdzić?

Kurde wydaje mi się, że płyta po włożeniu blokuje się na tym kółku dociskającym płytę, rano wkleję fotkę jak to wygląda. Ten mechanizm dociskający powinien się chyba podnieść a tak jest za nisko i płyta o niego haczy (chyba- to tylko moje domysły)
    qbis19
    Level 20