Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Radio samochodowe Sony XR-C5080R

rysiaczek23 05 Lip 2009 19:35 2801 5
  • #1 05 Lip 2009 19:35
    rysiaczek23
    Poziom 9  

    Witam.
    Posiadam radio samochodowe Sony XR-C5080R.
    Ogółem sprawuje się dobrze. Ale istnieje mały problem.
    Podczas grania radia,zaczyna się wyłączać wyświetlacz. Niekiedy również cyferki zaczynają się pojawiać i znikać.
    Gdy na wyświetlaczu nic się nie wyświetla( radio cały czas gra) to przyciśnięcie panelu do radia powoduje ponowne się ich pojawienie.
    Coś takiego: http://www.youtube.com/watch?v=iWenh6tdagU

    Pomyślałem więc, że wystarczy przeczyścić styki i będzie git, ale działo się to samo.
    Mogła to być również przyczyna popękanych lutów tych styków,zarówno w panelu jak i w radiu. Ponowne ich "przeciągnięcie" cyną nic nie dało.
    Tylko po tym zabiegu juz nie pojawia się godzina jako wygaszacz.Bo zawsze jak włączyło się przycisk off to włączał się wygaszacz a teraz radio się wyłącza całe. Również po poruszaniu panelem wyłącza się.
    Coś takiego jak na filmiku: http://www.youtube.com/watch?v=ba_U9b_XYAc

    Jeśli ktoś juz spotkał się z takim problemem, bądź wie jak go rozwiązać to proszę o podpowiedzi.

    0 5
  • #2 05 Lip 2009 20:16
    rafalrms
    Poziom 17  

    może masz zimne luty na procku w panelu lub szwankuje kwarc

    0
  • #3 05 Lip 2009 21:36
    rysiaczek23
    Poziom 9  

    Ok. Sprawdzę te zimne luty.

    Dodano po 1 [godziny] 13 [minuty]:

    Rozebrałem panel i bynajmniej tam procka nie znalazłem. :)
    Przyciski, wyświetlacz i same rezystory SMD to wszystko co znajduje się na tej plytce ;)

    0
  • #4 06 Lip 2009 16:29
    ajpier
    Poziom 37  

    Procesor jest pod wyświetlaczem.

    0
  • #5 18 Sie 2009 08:47
    rysiaczek23
    Poziom 9  

    Naprawione :)

    Okazało się, że jedna z nóżek wyswietlacza poprostu nie stykała się z płytką.
    Dziękuję za rady i podpowiedzi.

    0
  • #6 30 Sie 2009 23:12
    rysiaczek23
    Poziom 9  

    Hmm... jeden problem z głowy ale pojawił się następny :-(
    Otóż, jeśli radyjko jest wyłączone to na wyświetlaczu widnieją cyfry godziny (normalna rzecz ), ale jak już chcę uruchomić radyjko to nic się nie dzieje, jest ono kompletnie "głuche".
    Ostatni raz (jak pamiętam) radyjko przestało się włączać po uprzednim wyciągnięciu panela i spowrotem po jego włożeniu.
    Pomyslałem, że może znowu "puścił" jakiś lut szczególnie w okolicach przycisku do włączania, ale z tego co widziałem to chyba nie.
    Co myślicie o tym? Co mogłoby być tego przyczyną?

    0
  Szukaj w 5mln produktów