Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Dell D430 - ciemność na ekranie po włączeniu

d0than 06 Jul 2009 02:11 2932 11
    d0than
    Level 10  
    Kupilem della d430 na allegro okazalo sie ze ma haslo na biosa... spedzilem 2 dni czytajac jak je sciagnac, az wkoncu zabralem sie do roboty... szukalem eeproma i chyba pomylilem chipy... wiem nie znam sie na tym nie jestem elektrykiem pewnie ktos zaraz napisze po co sie za too brales itp... kawalkiem druta palaczylem 2 nozki ktore zaznaczylem na zdjcieiu laptop sie wylaczyl i poszla iskra pomyslalem ze to musi byc to i haslo sie skasowalo lecz jednak od tej pory pustka na lcd... co to za chip? co moglo sie stac? czy da sie jakos to naprawic? czy zna ktos jakis serwis gdzie dadza sobie z tym rade?

Zdjęcia dodajemy za pomocą przycisku "Dodaj obrazek".
    Post proszę poprawić.
    Zdania rozpoczynamy wielką literą.
    mat_ed
    markovip
    Level 34  
    Hasło do BIOS-u usuwa się odłączając baterię podtrzymującą na płycie głównej na pół godziny. Prawdopodobnie spaliłeś płytę główną. Teraz jak włączasz komputer to zapalają się diody?
    d0than
    Level 10  
    w bateryjke mialem wyciagnieta caly czas... w dellach podobno sie kasuje eepromem. tak diody swieca 1 caly czas a 2 pozostale migaja z jakies 30-40sek i pozniej sie wylacza, mylse ze to musialem trafic na bios karty graficznej ale nie jestem pewien
    d0than
    Level 10  
    Dell D430 - ciemność na ekranie po włączeniu[/url]

czy zna ktoś może jakiś serwis który jest w stanie to naprawić? byłem w jednym i dowiedziałem się że zasilacz procesora jest wysadzony...POMOCY
    piotum
    Level 17  
    Możemy pomyśleć o naprawie jak dostarczysz komputer naszego serwisu. Bez oględzin mało kto sie podejmie naprawy.
    d0than
    Level 10