Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Megger
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

vw golf 2 1.8 gti monowtrysk

jarosz007 08 Lip 2009 07:46 13573 19
  • #1 08 Lip 2009 07:46
    jarosz007
    Poziom 10  

    witam kolegow mam taki problem z golfem na zimnym silniku dziala normalnie do czasu jak zejdzie ze ssania obroty spadaja do do 300/obr i silnik sie zaczyna dlawic i gasnie .po kolejnym uruchomieniu odrazu gasnie jesli mu przytrzymam obroty bedzie dzialal..sa momenty ze przestaje reagowac na pedal gazu ....wymienilem pompe paliwa caly wtrysk z przepustnica,silnik krokowy.czujnik polozenia przepustnicy,aparat zaplonowy.jedyne czego nie podmienilem to komputer ...objaw jest taki jak by cos go odcinalo..pytanie co??

    0 19
  • Megger
  • #2 08 Lip 2009 07:49
    cichy lis
    Poziom 28  

    Masz immobilizer ? Może on coś psoci z kompem ?

    0
  • #3 08 Lip 2009 09:30
    ptaszek1975
    Poziom 30  

    cichy lis napisał:
    Masz immobilizer ? Może on coś psoci z kompem ?

    Kolego czytaj ze zrozumieniem,a widziałeś kiedyś w 2 immo,moim zdaniem sterownik do wymiany,ale możesz podjechać do kogoś,żeby go zdiagnozować,albo sam poprzez kody błyskowe,jest to gdzieś opisane na elektrodzie.

    0
  • #4 08 Lip 2009 11:06
    ociz
    Moderator Samochody

    Hmm... Elektromechanik a potrafi diagnozować tylko przez podmianę? W dodatku części których tam nawet nie ma (silnik krokowy).

    0
  • Megger
  • #5 08 Lip 2009 13:39
    jarosz007
    Poziom 10  

    no wlasnie nie ma nic z tych rzeczy jak alarm ani immobilajser..

    Dodano po 1 [minuty]:

    moze wie czy da sie go podlaczyc pod komputer diagnostyczny

    0
  • #6 08 Lip 2009 15:40
    carrot
    Moderator Samochody

    Jak koło cewki wn dynda samotny,żółty konektor, to tylko kody błyskowe

    1
  • #7 08 Lip 2009 21:46
    dugi.1985
    Poziom 20  

    Kolego rok i symbol silnika by się przydał bo trochę tych 1.8 było w dwójeczce. Kumpel ma w golfie II GTI silnik na wtrysku wielopunktowym DIGIFANT.

    0
  • #8 08 Lip 2009 22:44
    ociz
    Moderator Samochody

    Na monowtrysku tam były tylko RP.

    0
  • #9 08 Lip 2009 23:24
    dugi.1985
    Poziom 20  

    Tu masz sposub odczytania błędów dla sterownika motronic

    Odczyt- Włączyć zapłon. - Wykonać 6 minutową jazdę próbną. Co najmniej 10 sekund powyżej 2 000 obr. na minutę. Do pełnej przepustnicy. - Pozwolić aby silnik pracował na biegu jałowym. - Jeśli niemożliwe jest uruchomienie silnika, to należy kręcić korbą ręcznie przez co najmniej 6 sekund. - Nie wyłączać zapłonu. - Podłączyć łącze danych do uziemienia na 5 sekund. - Na próbniku z diodą świecącą lub na lampce kontrolnej silnika na tablicy rozdzielczej pojawi się migający kod. Resetowanie- Wyłączyć zapłon. - Podłączyć łącze danych do uziemienia. - Włączyć zapłon. - Odłączyć łącze danych. Sygnał- Kod uruchomienia: jeden impuls świetlny przez 0.5 sekundy. - Cyfra 1: Impuls świetlny o długości 0.5 sekundy, z 0.5 sekundową przerwą. - Przerwa, lampka gaśnie na 2.5 sekundy. - Cyfra 2: Impuls świetlny o długości 0.5 sekundy, z 0.5 sekundową przerwą. - Przerwa, lampka gaśnie na 2.5 sekundy. - Cyfra 3: Impuls świetlny o długości 0.5 sekundy, z 0.5 sekundową przerwą. - Przerwa, lampka gaśnie na 2.5 sekundy. - Cyfra 4: Impuls świetlny o długości 0.5 sekundy, z 0.5 sekundową przerwą. - Przerwa, lampka zapala się na 2.5 sekundy. - 4 cyfrowy kod usterki będzie powtarzany przez 5 sekund dopóki łącze danych nie zostanie uziemione. Po uziemieniu pojawi się następny kod usterki. - Po ostatnim kodzie lampka pulsuje, świeci się przez 2.5 sekundy i gaśnie na 2.5 sekundy.Kody błędów1111 Uszkodzony ECU. 1231 Czujnik prędkościomierza. 1232 Silnik biegu jałowego. 2111 czujnik obr/min. 2112 Czujnik wału rozrządczego. 2113 Czujnik Halla. 2114 Usterka ustawienia czasowego rozdzielacza. 2121 Przełącznik biegu jałowego. 2122 Brak sygnału obr/min. 2123 Przełącznik szerokiego otwarcia przepustnicy. 2124 Czujnik położenia przepustnicy. 2132 Łącze danych, wtrysk / zapłon lub uszkodzony ECU. 2141 Ustawienia czasowe na czujniku stukania 1 poza zakresem. 2142 Brak sygnału z czujnika stukania 1. 2143 Ustawienia czasowe na czujniku stukania 2 poza zakresem. 2144 Brak sygnału z czujnika stukania 2. 2212 Czujnik położenia przepustnicy. 2214 Przekroczenie maksymalnych obrotów silnika. 2221 Niepoprawny sygnał próżni. 2222 Czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze w komputerze. 2223 Czujnik barometryczny. 2224 Nadmierne ciśnienie ładowania. 2231 Regulacja biegu jałowego. 2232 Miernik masowego przepływu powietrza. 2233 Napięcie wzorcowe, miernik masowego przepływu powietrza. 2234 Napięcie zasilania. 2242 CO potencjometr. 2312 Czujnik temperatury chłodziwa. 2314 Przekładnia przegubowa. 2322 Czujnik temperatury powietrza. 2323 Miernik przepływu powietrza. 2324 Miernik masowego przepływu powietrza. 2341 Stosunek pow / pal. poza zakresem. 2342 Czujnik tlenu. 2343 Bogaty gaz spalinowy. 2344 Ubogi gaz spalinowy. 2411 EGR. 2412 Czujnik temperatury powietrza. 2413 Ubogi gaz spalinowy. 4332 Przerywane połączenie z siłownikami. 4343 Elektrozawór oczyszczania pojemnika. 4411-4 Wtryskiwacze 1-4. 4421-2 Wtryskiwacze 5-6. 4431-2 Silnik biegu jałowego. 4442 Solenoid przepustnicy spalin. 4443 Elektrozawór oczyszczania pojemnika. 4444 Brak usterek

    jeżeli jest to sterownik Mono Jetronik to jest wyprowadzona już linia k na złącze obd1 lub coś podobnego tak mi wynika ze schematu.
    bo było kilka sterowników dla tego silnika RP różniących się bardzo nieznacznie.

    0
  • #10 16 Lip 2009 01:58
    antenek
    Poziom 19  

    dodatkowo często żółty przewód dynda też obok dźwigni zmiany biegów jak zdejmiesz mieszek .

    0
  • #11 16 Lip 2009 12:20
    kamil II
    Poziom 18  

    masz GT jak jednopunktowy wtrysk napisz oznaczenia silnika

    0
  • #12 16 Lip 2009 14:41
    Macosmail
    Poziom 33  

    Witam. Podstawkę pod wtryskiem sprawdź i czujnik temperatury cieczy. Jak monowtrysk to silnik RP i Golf co najwyżej GT, a wtrysk to Mono Jetronic, a nie jak ktoś tam pisał Motronic.

    0
  • #13 16 Lip 2009 16:16
    ociz
    Moderator Samochody

    dugi.1985 napisał:

    jeżeli jest to sterownik Mono Jetronik to jest wyprowadzona już linia k na złącze obd1 lub coś podobnego tak mi wynika ze schematu.

    W żadnym Jetronicu nie widziałem żeby miał złącze obd1, za to miałem 2 takie golfy(wersja GL) na Motronicu i jeden z nich miał to złącze a drugi nie.

    0
  • #14 17 Lip 2009 06:59
    ptaszek1975
    Poziom 30  

    ociz napisał:
    dugi.1985 napisał:

    jeżeli jest to sterownik Mono Jetronik to jest wyprowadzona już linia k na złącze obd1 lub coś podobnego tak mi wynika ze schematu.

    W żadnym Jetronicu nie widziałem żeby miał złącze obd1, za to miałem 2 takie golfy(wersja GL) na Motronicu i jeden z nich miał to złącze a drugi nie.

    I tu się zgodzę.

    0
  • #15 17 Lip 2009 13:27
    Macosmail
    Poziom 33  

    Ja prawdę mówiąc nigdy nie widziałem Mono Motronica, a tym bardziej Motronica w Golfie II za to gniazda OBD tak. I z tego co wiem to w niektórych wersjach służą one jedynie do ABS lub nie są nigdzie podłączone po prostu instalacja elektryczna jest w nie wyposażona, ale golf 2 nie doczekał się ich wykorzystania. Pozdrawiam.

    0
  • #16 25 Paź 2009 18:42
    krystian2504
    Poziom 1  

    mam tez takiego golfa masz prawdopodobnie problem z zaworem powietrznym lub z wtryskiem rozruchowym jezeli chcesz sie czegos wiecej dowiedziec zadzwon +486693578857

    0
  • #17 25 Paź 2009 19:31
    ociz
    Moderator Samochody

    krystian2504 napisał:
    mam tez takiego golfa masz prawdopodobnie problem z zaworem powietrznym lub z wtryskiem rozruchowym jezeli chcesz sie czegos wiecej dowiedziec zadzwon +486693578857

    Założyłeś konto specjalnie po to żeby takie głupoty napisać? Wtryskiwacz rozruchowy przy monowtrysku?

    0
  • #18 25 Paź 2009 19:35
    Anonymous
    Użytkownik usunął konto  
  • #19 15 Lut 2010 20:20
    Łukaszxx2
    Poziom 2  

    Witam odświeże temat ponieważ mam taki sam problem (odpala i gasnie) golf II 1,8 GTI wielopunkt.Dokładnie taki silnik :

    vw golf 2 1.8 gti monowtrysk

    Z tym że jak wymieniłem filtr paliwa odpalił i chodził non stop ale trzymał 3 tys obrotów a po nacisnięciu gazu odrazu go zamulało !!!

    Ale po chwili znowu zaczą gasnąć ???

    Aha i jeszcze jedno pytanie wyciągnołem silniczek krokowy do czyszczenia i w środku jest takzwana przepustnica i czy ona sie powinna uchylac do końca bo u mnie otwiera sie tak jagby do połowy i dalej już sie jej nie da wcisnąć ???

    CEwka sprawna
    Świece sprawne
    Czujnik halla sprawny
    Nie ma immo

    1
  • #20 16 Lut 2010 10:37
    carrot
    Moderator Samochody

    No tak, cyklon b, skrzywiona oś w przepływomierzu i zablokowana klapa
    To nie jest silniczek krokowy tylko iacv po włączeniu stacyjki ma brzęczeć

    0