Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

map sensor do kalibracji brc sequent 24

08 Lip 2009 18:17 19044 14
  • Poziom 10  
    Kto szuka map sensora do kalibracji instalacji brc



    Poszukajcie w swoich autach map od komputera benzynowego
    i kabel sygnałowy
    Są 3 kabelki ,+,-, i sygnał, pamiętajcie że ten czujnik powinien być zasilane 5 v
    Wystarczy podać sygnał do gniazda instalacji gdzie się podłącza
    map gazowy do kalibracji
    Najpierw sprawdzić który kabelek jest od czego
    i powinno się dać kalibrować
    Powodzenia

    W razie udanej kalibracji dajcie jakąś odpowiedz



    Regulamin, p.15. Popraw treść postu, lub trafi on do kosza. ElpigazN
  • Poziom 14  
    Witam
    Też przyszło mi to do głowy.
    Pytanie tylko czy poziomy sygnałów są takie same.
    Wiesz coś na ten temat, czy tylko przypuszczasz?
  • Poziom 18  
    temat jest sprawdzony i działa. Należy jedynie pamiętać żeby w typie instalacji w zakładce MAP podać wartość "OEM" a następnie skalibrować
  • Poziom 11  
    witam. czy wie ktoś gdzie znajduje się ten sensor w Audi A4??
    Proszę o pomoc

    pozdrawiam ;)
  • Poziom 17  
    Witam koledzy a nie lepiej zakupic czujnik za 150zl lub 200zl i ma sie pewnosc ze wszystko bedzie ok pozdrawiam
  • Poziom 11  
    kolego a masz może namiary na sklep w którym sprzedają go w takiej cenie?? Ja kiedyś się natknąłem na ten czujnik ale w cenie 500zł :/ trochę za dużo
  • Poziom 17  
    witam moge ci zalatwic taki czujnik jak cie interesuje
  • Poziom 11  
    może byłbym zainteresowany. Moje gg: 5480402
  • Poziom 10  
    Witam.

    Ktos moze probowal podpiac sie pod map sensor w mondeo 18 duratec??

    Mam problem podczas kalibracji. Niby kabel z mapsensora jest sygnalowy, bo wartosci map sie zmieniaja, ale po przelaczeniu na gaz, zapala sie zielone przy wtrysku 1 i 4 i przelacza na benzyna, sygnalizujac tak samo jak w przypadku braku gazu.

    po odlaczeniu map sensora wraca do normy.

    takze nie moge przeprowadzic ani kalibracji, selfmapping ani nic.

    w opcjach urzadzenia sprawdzalem i wersje oem i brc.

    na benzynie mapa wyrysowana z fabrycznego mapsensora jest prawie plaska, wszystkie wartosci nie odbiegaja od siebie znacznie. ale podczas gazowania na biegu jalowym wartosci rosna od ok 600 do ponad 1000.

    jakies pomysly??
  • Poziom 14  
    Ja nie mam map sensora i ustawilem bez, jakos nie przemawia do mnie wydatek 440zl w czakramie.
    Suwakami dodalem na plus 40% na jalowym i podwyzszonym, w zasadzie korekcje dawek sa prawie identyczne, nie wiem jakie byly wczesniej po ustawianiu z mapsensorem, poniewaz nie idzie nic sprawdzac na nowo zainstalowanym programie, trzeba na dzien dobry zaczac od ustawiania na nowo i skasowac wpisy w ecu, potem mozna dostrajac ile sie chce.
    Bede sie bawil teraz z tym OEM moze jeszcze sie cos lepiej ustawi, dodam ze po autoadaptacji z map sensorem silnik mial mala czkawke pomiedzy 2-3tys obr, teraz tego nie ma, a spalanie spadlo o 1 litr, bledow tez nie lapie, a skoro idzie zmniejszac dawke recznie korekcjami to postaram sie obnizyc spalanie na tyle by nie lapal bledow ze ma za uboga mieszanke. W zasadzie i tak nie mam sie czym scigac bo to tylko 2.0 wiec jak bedzie troche slabszy na gazie to zbytnio nie zaszkodzi.
    gdyby ktos szukal nowego softa do brc sq 3w1 P&D; MY07; DI ver2.06
    Załączniki:
  • Poziom 12  
    Witam u mnie dałem od razu na -20 powyżej biegu jałowego i + 10 na biegu jałowym i jakoś śmiga oprócz tego odkształcenie sondy na - 20 na tip out. Błędów na razie nie złapał i oby tak dalej.
  • Poziom 10  
    slodky napisał:
    temat jest sprawdzony i działa. Należy jedynie pamiętać żeby w typie instalacji w zakładce MAP podać wartość "OEM" a następnie skalibrować


    Oprogramowanie do Sequenta 24 nie ma takiej opcji, a P&D nie działa ze starszymi (nie MY07) centralkami.
  • Poziom 15  
    Hej!

    Mam Punto 2 1.2 8V

    Znalazłem Map Sensor tylko ma on 4 wyprowadzenia

    Mierzyłem napięcie na włączonym silniku:
    1i2 - 4,92
    1i3 - 4,88
    1i4 - -0,00
    2i3 - -0,03
    2i4 - -4,94
    3i4 - -4,90

    Czy ktoś może mi powiedzieć co jest co?

    Mam program Sequent 24 i też nie widziałem za bardzo opcji OEM
  • Poziom 2  
    Witam
    podepnę się do tematu, mam Mondeo Mk1 1,8 16v 115km z 1995r, jest w nim założona instalacja BRC SEQUENT 24 + reduktor Genius G 1200 i w związku z tym pytanie czy jest/macie jakieś gotowe ustawienia/mapy które można by było prosto wgrać z racji tego że jestem laikiem...! Ewentualnie jakieś podpowiedzi jak to skalibrować/ustawić.