Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Sklep HeluKabel
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Jak zamontować parownik LPG-brak miejsca...

24 Maj 2004 15:01 2555 2
  • Poziom 10  
    Mam Vectrę II (rok 1997) silnik 2.0i. Mam już LPG, ale z filtrem stożkowym (taki kupiłem w oryginale). Samochód ma klimę i jest parę rurek które niestety nie pozwalają na manewry z reduktorem.
    Kupiłem oryginalną obudowę filtra powietrza (120 PLN na giełdzie w Słomczynie). Dodam,że obecnie parwonik jest w miejscu gdzie powinien być oryginalny filtr powietrza. Gazownicy byli leniwi i zrobili poprzednika w bola (łącznie z zabraniem oryginalnej puszki filtra), no ale i pośrednio i mnie jako kolejnego użytkownika.
    Prośba jest taka: Jeśli ktoś widział rozwiązania umieszczania parownika BRC typ: AT90E w takim modelu samochodu niech coś podpowie?

    Pozdrawiam
  • Sklep HeluKabel
  • Poziom 16  
    dlaczego chcesz wrucic do oryginlnej puszki ?? ja bym nie polecał jesli nic sie niedziejziałao u mnie na stozku wszystko działało lepiej w w przypadku strzała nie rozsypuje sie obudowa filtra ,
    poztym pewnie trzeba bedzie przemontowac parownik na druga strone komory silnika bo tam jet wystarczajaco miejsc a to oznacza dłuzsze kable zasilajace co tesz nie wpływa dobrze na cłay wynik
    pomysl jescze nad tym czy nie wymysliłes sobie mase roboty ktura nic nie poprawi tylko popsuje??
    moge nie miec raci bo nie widzialem tego z bliska ale
  • Sklep HeluKabel
  • Poziom 13  
    Proponuje poszukać miejsca nisko, poniżej reflektora obok chłodnicy (od góry nie widać, że tam wogóle jest miejsce) - opel większosc gratów wiesza na górze bo tak jest prościej i sprawia to wrażenie "zapchanej" przestrzeni pod maską. Miałem ten sam problem w daewoo espero (podwozie wectry A) - od wierzchu gąszcz jak w odrzutowcu a parownik bez problemu zmieścił się na dole w przednim narożu (i jeszcze miejsca tam zostało).