Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Pralka Polar Pfl 1000 - "Wyczyść filtr"

mały dzielny toster 11 Lip 2009 14:32 13383 5
  • #1 11 Lip 2009 14:32
    mały dzielny toster
    Poziom 2  

Witam.

Pralka ma ok. 2-3 lata, od roku jest eksploatowania intensywniej (3-4 razy w tygodniu, czasami nawet przez tydzień chodzi codziennie).
    Ostatnio zaczęła świrować i przy przejściu z prania zasadniczego na płukanie zatrzymuje się i zapala się dioda "wyczyść filtr".
    Wyczyściłam ten filtr na dole z przodu pralki, aczkolwiek była tam zaledwie jedna moneta i kawałek suwaczka. Mam małe dziecko i zastanawiam się, czy przypadkiem nie mogła gdzieś wleźć jakaś mała skarpeteczka i gdzieś nie przytkać. Ale gdzie tego szukać?

Nie znam się na tym w ogóle, w domu rodzinnym miałam cudownego tatę, który wszystko potrafił, nie chcę wołać serwisu, jeśli może się okazać, że to duperela z którą poradzę sobie sama.

4 5
  • Pomocny post
    #2 11 Lip 2009 15:04
    schnauzerman
    Specjalista AGD

Sprawdź czystość i drożność całego układu spustowego wody, jeżeli jest OK i dalej źle wylewa wodę, silnik pompy do wymiany.

2
  • #3 11 Lip 2009 15:12
    mały dzielny toster
    Poziom 2  

Dzięki, ale sprawa wygląda tak, że to moja pierwsza pralka i jestem sama i potrzebowałabym raczej odpowiedzi w stylu "weź odkręć to i to i sprawdź to, co wygląda tak i tak, powinno wyglądać tak".
    Nie mam instrukcji obsługi do tej pralki.

0
  • Pomocny post
    #4 11 Lip 2009 22:03
    eeban
    Specjalista AGD

mały dzielny toster napisał:
    Dzięki, ale sprawa wygląda tak, że to moja pierwsza pralka i jestem sama i potrzebowałabym raczej odpowiedzi w stylu "weź odkręć to i to i sprawdź to, co wygląda tak i tak, powinno wyglądać tak".
    Nie mam instrukcji obsługi do tej pralki.