Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Play Online - "połączenie zostało zakończone"

awess 11 Jul 2009 21:15 31172 8
  • #1
    awess
    Level 16  
    Witam, mam problem z połączeniem z Playem, od jakiegoś czasu po kliknięciu "połącz" w programiku Playa wyskakuje komunikat:" Połączenie zostało zakończone". Co może być tego przyczyną?
    Konfiguracja: Toshiba Satellite, Vista Home Premium SP1, modem od Playa Huawei Mobile Connect. Z góry dziękuję za odp
  • #2
    WMichał
    Level 32  
    Próbowałeś zadzwonić do BOK'u.
    Instalacja przebiegła prawidłowo?
    Zobacz: Link
  • #3
    awess
    Level 16  
    Pani w BOK'u powiedziała że to może być problem z fakturą lub brak zasięgu 3G, ale na moim laptopie (Toshiba to laptop koleżanki której próbuje pomóc) działa bez problemu, na swoim laptopie również posiadam Vistę Home Premium, więc problemy z instalacją chyba mogę wykluczyć, po za tym instalacja przebiega bez problemów.
  • #4
    bury18
    Level 2  
    Odpowiedz....
    Siedziałem 2 noce szukałem i mam:
    zapewne optymalizowałe viste i wyłączyłes usługi lub którąś z nich:

    Połączenia sieciowe,
    Rozpoznawanie lokalizacji w sieci (NLA),
    Menedżer połączeń usługi Dostęp zdalny,
    Stacja robocza oraz Telefonia.


    --Ja miałem wyłączoną usługę dostęp zdalny i to ona tak powodowała że pojawiał sie ten komunikat i nie dało się połączyć..

    :)
  • #5
    awess
    Level 16  
    U mnie przypadek zadecydował o poprawnych uruchomieniu playa, komp był koleżanki, najpierw ja przywróciłem viste bez rezultatu, później koleżanka oddała do jakiegoś serwisu, tam podjęli kroki identyczne do moich z identycznym rezultatem. Gdy już się wszyscy poddali koleżanka zrobiła to po raz kolejny i zaczęło działać.
  • #6
    slike99
    Level 11  
    Witam mam ten sam problem toshiba a300 play online, bury18 a moglbys pokazac gdzie sie wlacza te uslugi, bo np jak w wchodze w opcje telefonu i modemu wyskakuje mi komunikat " nie mozna otworzyc apletu opcje telefonu i modemu w panelu sterownia. moze wystapic problem z uruchomieniem uslugi telefonii"
  • #7
    lelesio
    Level 10  
    Usługi włącza się w :(widok klasyczny) panel sterowania-narzędzia administracyjne-usługi .Tak na marginesie też walczyłem z modemem zta z play i stwierdziłem że wina w 90% leży po stronie operatora po prostu za dużo klientów play online.Serwer play nie może sobie dać rady z ilością aktywnych modemów pinguje coraz dłużej i zrywa połączenie (SPRAWDZAŁEM PINGOWANIA CO 5 MIN) .Najgorzej jest w godzinach szczytu tj między 14 a 23.W nocy sporadycznie zrywa połączenie.Natomiast jeśli chodzi o nie wykrywanie urządzenia po restarcie lub urządzenie wykryto ale nie łączy tu sprawa rozbija się o w.w usługi bądź bios.Testowałem na różnych kompach i z nowymi maszynami nie miałem problemów ale za to na starszych kompach tak.
  • #8
    slike99
    Level 11  
    U mnie wystarczylo wlaczyc usluge telefonii i smiga od razu.
  • #9
    t.catch
    Level 16  
    Ja w XP wszedłem w "uruchom/msconfig(wpisać)/usługi i zaptaszkowałem wszystkie "zdalne" - po chwili modem odpalił.
    A wcześniej "fachowcy" podpowiadali takie cuda... Jeden pisał, że procesor nie współpracuje z modemem (?!!!), inny, ze w modemie jest stary soft (kupiony wczoraj), następny że modem nie działa na sofcie od Play... Bzdura goni bzdurę. Niektórzy chyba nie potrafią powiedzieć "nie wiem".