Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Golf IV zamek centralny

12 Lip 2009 10:41 8336 9
  • Poziom 9  
    Mam zamiar zamontować nową centralkę do pilota (stary ma tylko jednego), samochód to golf 2001 rok tdi pełna elektryka, zamki elektryczne, nowa centralka jest uniwersalna ma dwa wyjścia - zam. ot. sterowane albo plusem albo minusem. Wczoraj próbowałem podpiąć się pod wiązkę wychodzącą z drzwi kierowcy ale bez rezultatu. Na forach znalazłem tyle wersji porad że już nie wiem jaka jest prawda- jedni piszą że sterowanie jest minusem wpiętym wyłącznie w panel nad kierownicą inni że można wpiąć się w wiązkę w drzwiach kierowcy, znalazłem też opinię że steruje się na przemian plusem i minusem, ktoś napisał że minusem i minusem przez opornik.CZY TO JEST DALEJ TEN SAM GOLF IV, PRZECIEŻ MUSI BYĆ JAKIŚ JEDEN SCHEMAT (NA PEWNO PROSTY) Jeżeli ktoś to podłączał to niech opisze w miarę dokładnie.Załączam schemat nowej centralki.
  • Poziom 16  
    Musisz wiedzieć że ten samochód jaki i na inne samochody nawet z tego samego roku mają różne rozwiązania np. zamków. Nie ma więc jednego schematu. Rozwiązania o których czytałeś są ok. Musisz wiecej opisać swój samochodzik tz. Jakie ma sterowanie zamkami (elektryczne , pneumatyczne) ewentualnie czy i gdzie posiada modół zamków itp. Bardzo czesto w tym modelu sterowanie znajdziesz w samych drzwiach a nie wiązce wychodzącej z drzwi. Pozdrawiam
  • Poziom 43  
    wkrleg napisał:
    Musisz wiedzieć że ten samochód jaki i na inne samochody nawet z tego samego roku mają różne rozwiązania np. zamków. Nie ma więc jednego schematu. Rozwiązania o których czytałeś są ok. Musisz wiecej opisać swój samochodzik tz. Jakie ma sterowanie zamkami (elektryczne , pneumatyczne) ewentualnie czy i gdzie posiada modół zamków itp. Bardzo czesto w tym modelu sterowanie znajdziesz w samych drzwiach a nie wiązce wychodzącej z drzwi. Pozdrawiam

    Pokaz mi czworke z pneumatycznym centralem:D
    Sterowanie masami na dwoch przewodach,wychodzacych z zamka drzwi(trzeba zdjac tapicerke)Temat/problem wielokrotnie wyczerpywany na forum Elektrody
  • Poziom 9  
    Sterowanie jest elektryczne ( już pisałem) a moduł KOMFORTU jest nad kolumną kierownicy ale jest jakiś moduł na silniku od szyb w drzwiach kierowcy i tam schodzą się wszystkie przewody.
  • Poziom 16  
    No i w drzwiach znajdziesz sterowanie (masą)
  • Poziom 9  
    Co do "wyczerpywania tematu" to właśnie o to chodzi że jest bardzo wiele teorii na temat podłączenia zamka i dla tego pozwoliłem sobie napisać jeszcze raz, bo albo ktoś pisze że moduł jest pod nogami kierowcy albo pisze że " podłączyć pod istniejącą centralkę ale szczegółowo (z kolorami) to jeszcze nikt nie napisał.
  • Pomocny post
    Poziom 16  
    a zobacz : czerwono/zielony oraz żółto/niebieski powinny iść o zamka
  • Poziom 33  
    podłacz tak jak napisał wkrleg . we wiązce drzwi kierowcy tej idącej poziomo po blasze osłaniającej i zakonczcie wreszcie ten temat
  • Poziom 18  
    Ja nie wiem, że dajecie się wpuszczać w porady dla takiego lamera jak założyciel tego tematu.
    Na forum jest miliard opisów jak podłączyć się pod zamek w czwórce, ale wy będziecie rżnąć dobrych wujków.
    A moderatorów wcięło...
  • Poziom 9  
    Jeżeli kimś powinni się zająć modelatorzy to właśnie tym osobnikiem, zdaje się że nie wie do czego służy forum. Mam nadzieję że też kiedyś będzie miał problem (chociaż tacy z reguły wiedzą wszystko) i że ktoś inny nazwie go LAMEREM.