Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Develop Ineo+ 250 wysyłanie na e-mail

mousepl 13 Lip 2009 09:49 1065 2
  • #1 13 Lip 2009 09:49
    mousepl
    Poziom 2  

    Witam!
    Mam problem z urządzeniem Develop Ineo+ 250. Po zmianie providera nie wysyła skanowanych dokumentów na adres e-mail.
    Urządzenie jest poprawnie skonfigurowane w sieci (łączę sie przez www do panelu admina, podczas skanowania zapisuje dokumenty w folderze sieciowym itp.)
    SMTP jest poprawnie skonfigurowany:
    E-Mail TX Setting ON
    SMTP Server Address: poprawny (taki sam mam w kliencie poczty na kompie)
    Port: 25
    SMTP Authentication: poprawny (userid, haslo - sprawdzalem przez klienta poczty zakładając konto)

    Ktoś miał może takiego typu doświadczenie z tym urządzeniem? Jeśli tak to proszę o wskazówki dotyczące tego problemu.

    0 2
  • #2 09 Gru 2014 22:08
    Optima-md

    Poziom 12  

    Witam - proszę sprawdzić filtr na kablu telefonicznym nie jest uszkodzony dwa odłączyć od lini telefonicznej inne aparaty w celu sprawdzenia czy coś nie blokuje lini.
    - sprawdzić czy poczta nie zmieniła portów z 25 na inny 525
    - czy poczta nie wymaga uwierzytelniana konta

    0
  • #3 10 Gru 2014 22:00
    djtomi2
    Poziom 16  

    Sprawdź port bo już 25 to chyba nikt nie stosuje

    0
TME logo Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
TME Logo