Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

VW Golf III Error/ brak wskaźników+ kontrolka oleju

13 Lip 2009 12:43 4950 10
  • Poziom 2  
    Witam.
    Dopiero rozpoczynam poszukiwania przyczyn usterki(mam nadzieję, że we właściwym dziale) więc mam nadzieję że naprowadzicie mnie na właściwy trop.
    Usterka pojawiła się w Golfie III 1,9 TDi z 1996r wersja Europa.
    Zginęły wskazania licznika kilometrów zarówno dzienny jak i całościowy, pojawił się za to mrugający error plus mrugająca kontrolka oleju. Następnego dnia padł obrotomierz i prędkościomierz. Po podłączeniu do komputera okazało się, że po za poduszkami nie ma do niczego innego dostępu. (po podłączeniu do komputera wróciły jedynie wskazania obydwu liczników kilometrów przy wyłączonej stacyjce) Z godziną też jest problem tzn dziś była 89:45
  • Poziom 2  
    CZe podobnie mam ja. Z kolei ja mam golfa 3 1.8 benzyna. Fajnie chodzi jak jest ładna pogoda. podczas gdy pada są po prostu niezłe jajca aby go odpalić. Prawdopodobnie zalało ci komputer. Który znajduje się pod przed przednią szybą. Nie masz pojęcia ile tam śmieci się znajduje blokując odpływ wody (liście i igły z drzew). Po prostu wszystko tam pływa po deszczu. Niech zgadnę często w tedy masz zaparowane szyby w aucie.
    to jest zwarcie. Prawdopodobnie chodzi o komputer.
    Jutro z tym zacznę działać.
    A może ty doszedłeś do jakiegoś rozwiązania. Za podpowiedź z góry dziękuje.
  • Poziom 2  
    Wskaźniki wróciły po odłączeniu klemy. Nie mam żadnych problemów z odpalaniem, ani z pracą silnika, szybki też bardzo łatwo i szybko sie "odparowują". Pozostał tylko mrugający ERROR i co jakiś czas zmieniający sie całościowy kilometraż, najbardziej prawdopodobnym rozwiązaniem tego problemu bedzie po prostu wymiana zegarów.
  • Użytkownik obserwowany
    To dodam że zegary w tym modelu nie sa diagnozowalne .
  • Poziom 42  
    Możliwe, że ktoś bawił się przebiegiem
  • Poziom 16  
    Albo po prostu wskażniki kaput...
  • Poziom 12  
    Masz dwa wyjścia kupić drugi licznik albo dać komuś do naprawy bo tam się pamięć uszkodziła.
  • Poziom 2  
    Chłopaki się rozpisały :) szkoda że po 4 miesiącach, troche narobiłam paniki :P teraz mrugający error straszy tylko pasażerów :) Patrzałam na mobilach na przebiegi golfów w moim modelu i przebieg był mniej więcej podobny, ale nie wykluczam że ktoś majstrował. :)
  • Poziom 2  
    U mnie licznik padł prawdopodobnie podczas odpalania. W moim wypadku można go naprawić wymieniając kondensator (znajomy elektronik tylko to znalazł w nim).
    Już mogę go odpalić (po wymianie kabli, osuszeniu sterownika, no i rozrusznika)
    Rozrusznik padł przez to codzienne długie kręcenie aby odpalił.
    Wszystkie kable były przepalone.(a po wakacjach je zmieniałem, od tamtej pory zmieniam je drugi raz.)
    Sterownik naprawdę był mokry. I to dzięki osuszeniu go silnik zaskoczył.
    Auto po prostu zaczęło się sypać.
    Wcześniejszy remont zaraz po wakacjach połknął 1000zł.
    teraz też trochę poszło.
  • Poziom 1  
    Witam!
    Ja z kolei miałem problem taki, że w moim golfie (1,9D 94r. kombi) po wymianie płynu chłodzącego pojawiła się migająca kontrolka oleju plus niedziałający obrotomierz.
    Problem rozwiązał się sam podczas gwałtownego ruszania. By najmniej dziwne.