Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

kosiarka Viking 10-letnia biały dym, nierówna praca silnika

13 Lip 2009 19:20 31782 25
  • Poziom 11  
    Witam. Mam problem jak w temacie. Zacznę moze od modelu, nr:12F802, typ:1376-01. Silnik Briggsa B&S ma chyba 5km. To dosc duza kosiarka z napedem. Zdjecia ponizej. Nie znam się na naprawach tego typu kompletnie. dlatego w razie jakis rad, prosze posluzyc sie zdjeciami i opisac po kolei czynnosci jakie mam wykonac. Co do objawow to na pewno biały dym - czytalem ze to pierscienie sie zuzyly i ogolnie lipa, mam nadzieje ze tak nie jest bo kosiarke kupilem miesiac temu na allegro i zaplacilem za nia 630zł. Poza bialym dymem nie rowno pracuje, jak "popuszcze gazu" to gasnie. Do tego strzela cos z tlumika. Swiece czyszcze za kazdym razem gdy kosze, i za kazdym razem jest czarna. Na zdjeciach widac, kosiare bez obudowy (rozkrecilem ja ale nie wiem od czego zaczac), filtr powietrza moim zdaniem jest czysty, ma niebieski kolor i nie widac tam jakiegos szczegolnego syfu, chyba jest nowy. Na bank bierze olej bo przed kazdym koszeniem musze go uzupełniac. Prosze o pomoc, czytalem tu kilka tematow i zdaje mi sie ze czyszczenie gaznika moze by pomoglo ale nie wiem jak to zrobic i nie bardzo wiem w ktorym miejscu sie znajduje :) Zrobie wiecej zdjec jak ktos chce
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 35  
    Kolego jeśli po pewnym czasie pracy kosiarka nie przestała dymić na biało tzn., że jest już zużyty silnik (10 lat pracy) lub częściowo zatarty. Należy sprawdzić jakie ciśnienie ma silnik, w przypadku zbyt niskiego ciśnienia czeka Cię remont silnika. Po zdemontowaniu głowicy można sprawdzić stan gładzi cylindra i ewentualny luz tłoka. W przypadku wyczuwalnego luzu bocznego tłoka - można wymieć pierścienie co da poprawę na jakiś czas.