Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
OptexOptex
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Audi A6 2,4 (multitronic) 2001rok problem ze skrzynią biegów

2jacek 06 Paź 2013 19:14 58994 62
  • #61
    lolek1977
    Poziom 10  
    Kolego Mchal1436, mogłbyś opisać naprawę, i jaka miałeś usterkę
  • OptexOptex
  • #62
    musician82
    Poziom 2  
    Koledzy podeślecie namiar na tego magika od multitronica?
    Jaki wyszedł koszt naprawy sterownika? Gdzie można to naprawić i czy uda się w 1 dzień?

    Pozdrowienia!
  • #63
    wicekrtv
    Poziom 14  
    Napiszę dla potomnych, którzy przypadkowo jeszcze mają w aucie multi albo takich co chcą naprawić... piszę żeby potwierdzić zasadność naprawy. Obecnie auto ma na liczniku 320kkm, skrzynia działa jak nowa. Czekam na awarię sterownika bo na pewno to już niedługo :P, ale mechanika działa. Wymieniłem tylko olej. Autem jeździ żona bo jest bez wartości (audi oczywiście! hihih) i nie będzie mi szkoda złoma jak go prze szoruje na parkingu. Błotniki przednie wymienione na made by china bo oryginalne zgniły, a zamki ledwo zipią po 10-tej naprawie :). VP44 też padła (tranzystor) ale naprawiłem to na pompie a więc działa jak przed usterką (ściągniecie czujnika fonicznego powoduje rozkalibrowanie pompy ). Auto mechanicznie 100% sprawne a ja zgodnie z obietnicą, nie kupiłem już nic od VW. W nowym autku klika serce fiata o szalonej pojemności 1,3 i ma takie odejście że dziadka z taczką mam problem wyprzedzić:), ale... 4litry/100 przy 100 daje satysfakcję szczególnie po 2,5TDI.
    Pozdrawiam.

    2019-01-03. Audi sprzedane sąsiadowi. Wszystko działa jak należy, ale nadal czekamy na awarię sterownika HAHAHA::). Ja kupiłem małą yaris hybrydę żonie i jest zadowolona. Audi ma przebieg coś koło 350kkm i skrzynia działa prawidłowo. Sąsiad twierdzi że bardziej kulturalną skrzynią nie jeździł niż ten multi.


    2019-01-27
    Przebieg 380kkm. Skrzynia około 320. Pękł wał wariatora w miejscu montażu tarczy czujnika obrotów wariatora napędowego(na gwincie z nakrętką). Objawy- skrzynia nie może zdecydować się na pełny docisk sprzęgieł, falują obroty i potężne wibracje przy ruszaniu. Objawy pojawiły się nagle i mimo to że uczuliłem kolegę na taką okazję i od razu auto odstawił, wariatory i łańcuch kompletnie na śmieci. Totalnie zaorane!. Auto dostało nową-starą skrzynie i jedzie dalej. nie spodziewałem się tak nagłego zgonu wariatorów.