Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Uno Fire 1.0 i.e błędy diagnostyka, wysokie spalanie

wikipliki 14 Lip 2009 17:56 4768 7
  • #1 14 Lip 2009 17:56
    wikipliki
    Poziom 9  

    Witam! Mam problem z moim uniakiem silnik 1.0 fire i.e 96' rok 45 koni.
    Podczas diagnostyki euroscanem , przez program visa 1.83 za każdym razem są inne błędy, mało tego, do tego wychodzi duże spalanie około 8'5-10 litrów na 100km. Jeżdżę bardzo spokojnie i oszczędnie. komputer pokładowy w moim fiacie to BOSCH. Podczas diagnostyki również gdy zwiększam bardzo powoli obroty odcina mi podawanie informacji do euroscanu gdy położenie przepustnicy w programie visa pokazuje 14,7 stopnia. Spalanie w tym programie pokazuje mi na biegu jałowym jak i na wyższych obrotach trzymanych równo wykazuje 1.58 ms strasznie duża dawka nie wiem co mam z tym robić. w innych samochodach typu Cienki Seicento dawka paliwa to około 0.80- 0.84 ms. Pomóżcie z góry dzięki;)

    0 7
  • #2 14 Lip 2009 23:33
    blue_17
    Poziom 32  

    Proponuje to sprawdzić innym interfejsem i innym oprogramowaniem.

    0
  • #3 14 Lip 2009 23:46
    wikipliki
    Poziom 9  

    Sprawdzane było różnymi wersjami programu visa oraz różnymi typami euroscana. nie wiem czemu ale wszystkie dane warjują.

    0
  • #4 15 Lip 2009 00:02
    blue_17
    Poziom 32  

    Proponuję KTS 520 lub inny interfejs firmy bosch jak to pokarze te same parametry to faktycznie tak jest i dopiero później bym szukał problemu.

    0
  • #5 15 Lip 2009 00:06
    wikipliki
    Poziom 9  

    komputer który jest u mnie to bosch, zastanawiam się, czy magneti marelli od cienkiego o pojemności 900ccm można tam podłączyć, czy ma te same wejście, bo z tym KTS-em miał bym problem ponieważ nie mam z kąt go wytrzasnąć(brak funduszy). w jaki inny sposób można sprawdzić co się dzieje?

    0
  • #6 15 Lip 2009 00:07
    blue_17
    Poziom 32  

    Proponuję podjechać do większej stacji gdzie się tym zajmują

    0
  • #7 15 Lip 2009 00:10
    wikipliki
    Poziom 9  

    no nic dzięki. Ale poczekam jeszcze troszkę, może ktoś się znajdzie z takim problemem i mi coś podpowie.

    0
  • #8 21 Paź 2009 18:29
    jaromaster
    Poziom 2  

    Sprawdz najpierw czujniki tlenu bo to one steruja dawką paliwa tzn dokładniej mówiąc czasami wtrysku. jesli sonda jest niesprawna i błednie odczytuje skład spalin np. ze w spalinach jest za dużo tlenu to zwiększa czas wtrysku co za tym idzie zwieksza sie spalanie...

    0