Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Peugeot 206 1.1 98r praca pompy paliwa

pywoo 16 Jul 2009 11:21 7590 9
  • #1
    pywoo
    Level 18  
    Witam. Posiadam Peugeota 206 1.1 rocznik 98. Mam pytanie odnośnie pracy pompy paliwa. Po przekręceniu kluczyków bez odpalenia auta pompa chodzi cały czas. Czy tak powinno być. W wiekszości samochodów jest tak że pompa pracuje przez chwile i się wyłącza. Przez pewien okres było tak że się wyłączała. Co może być przyczyną? Dodam że niema u mnie w aucie żadnego czujnika ciśnienia paliwa. Dodatkowo auto czasem zamula się na 1 i 2 biegu. Myślałem że to pompa już niedomaga. Niestety po wymianie na nową problem nie zniknął.
  • #2
    Underclocker
    Level 11  
    U mnie w saxo chodzi przez chwilkę słychać dwa cyknięcia i cisza, myślę, ze pompa cały czas pompuje, bo ciśnienie paliwa jest za małe
  • #4
    Radeon 24
    Level 24  
    Witam!
    W tym aucie nie ma czujnika cisnienia paliwa wiec przyczyny musisz szukac w przekazniku pompy lub w sterowaniu jego. Znajdziesz go pod maska po stronie pasazera.

    Pozdrawiam.
  • #5
    pywoo
    Level 18  
    przekaźnik pompy jest założony nowy. Niestety nic się nie zmieniło.
  • #6
    eltron
    Level 25  
    Zasadniczo, to nie wiem w czym problem. Że w Twoim nie jest tak jak w innych?
  • #7
    User removed account
    User removed account  
  • #8
    pywoo
    Level 18  
    tak mówie o przekaźniku podwójnym. Jest on na bank sprawny bo był nowy założony. Bende musiał sprawdzić to wysterowanie z kalkulatora no i okablowanie. Macie moze jakis schemat do tego ??
  • #9
    mczapski
    Level 39  
    Czy jest to jedyny objaw niesprawności? Chodzi o to, że sterownik/kalkulator steruje sygnałem włączania pompy i po włączeniu zapłonu wysterowuje ją na kilka sekund tylko. Później po uzyskaniu sygnału uruchomienia silnika włącza na stałe. Czyli możliwe, że twój sterownik jest w fazie pracy silnika. Popatrz na wskaźniki.
  • #10
    pywoo
    Level 18  
    To włączenie pompy na kilka sekund po zgaszeniu silnika działa u mnie ;). Co do niesprawności inych to czasem muli sie na 1 i 2 biegu. Na wskaźnikach za dużo nie zobacze (niemam obrotomierza), ale jeśli kalkulator jest w fazie pracy silnika, przed jego uruchonieniem, tzn że dostaje jakieś błędne sygnały prawda ?

    No i znalazłem przyczynę kłopotów mojego pyzia :) wczoraj zabrałem się za sprawdzanie wiżek elektrycznych. Podczas sprawdzania połaczeń pomiędzy przekaźnikiem głównym a kalkulatorem silnika natknołem się na przewód który nie przewodził:) wyciołem jego mocno pogięty fragment i dosztukowałem kawałekm, założyłem koszulke termokurczliwą, przedzwoniłęm przewodzik i już było ok. Całosc poskładałem do kupy. Po przekręceniu kluczyka teraz pompa chodzi kilka sekund i się wyłącza czyli jest prawidłowo :) i na dodatek atu już się nie muli na 1 i 2 biegu :) jeden przewodzik a tyle zachodu :P