Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Peugeot 206 1.1 98r praca pompy paliwa

16 Lip 2009 11:21 6645 9
  • Poziom 18  
    Witam. Posiadam Peugeota 206 1.1 rocznik 98. Mam pytanie odnośnie pracy pompy paliwa. Po przekręceniu kluczyków bez odpalenia auta pompa chodzi cały czas. Czy tak powinno być. W wiekszości samochodów jest tak że pompa pracuje przez chwile i się wyłącza. Przez pewien okres było tak że się wyłączała. Co może być przyczyną? Dodam że niema u mnie w aucie żadnego czujnika ciśnienia paliwa. Dodatkowo auto czasem zamula się na 1 i 2 biegu. Myślałem że to pompa już niedomaga. Niestety po wymianie na nową problem nie zniknął.
  • Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
  • Poziom 10  
    U mnie w saxo chodzi przez chwilkę słychać dwa cyknięcia i cisza, myślę, ze pompa cały czas pompuje, bo ciśnienie paliwa jest za małe
  • Poziom 11  
    Może styki przekaźnika pompy się "skleiły"?
  • Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
  • Poziom 24  
    Witam!
    W tym aucie nie ma czujnika cisnienia paliwa wiec przyczyny musisz szukac w przekazniku pompy lub w sterowaniu jego. Znajdziesz go pod maska po stronie pasazera.

    Pozdrawiam.
  • Poziom 18  
    przekaźnik pompy jest założony nowy. Niestety nic się nie zmieniło.
  • Poziom 25  
    Zasadniczo, to nie wiem w czym problem. Że w Twoim nie jest tak jak w innych?
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 18  
    tak mówie o przekaźniku podwójnym. Jest on na bank sprawny bo był nowy założony. Bende musiał sprawdzić to wysterowanie z kalkulatora no i okablowanie. Macie moze jakis schemat do tego ??
  • Poziom 39  
    Czy jest to jedyny objaw niesprawności? Chodzi o to, że sterownik/kalkulator steruje sygnałem włączania pompy i po włączeniu zapłonu wysterowuje ją na kilka sekund tylko. Później po uzyskaniu sygnału uruchomienia silnika włącza na stałe. Czyli możliwe, że twój sterownik jest w fazie pracy silnika. Popatrz na wskaźniki.
  • Poziom 18  
    To włączenie pompy na kilka sekund po zgaszeniu silnika działa u mnie ;). Co do niesprawności inych to czasem muli sie na 1 i 2 biegu. Na wskaźnikach za dużo nie zobacze (niemam obrotomierza), ale jeśli kalkulator jest w fazie pracy silnika, przed jego uruchonieniem, tzn że dostaje jakieś błędne sygnały prawda ?

    No i znalazłem przyczynę kłopotów mojego pyzia :) wczoraj zabrałem się za sprawdzanie wiżek elektrycznych. Podczas sprawdzania połaczeń pomiędzy przekaźnikiem głównym a kalkulatorem silnika natknołem się na przewód który nie przewodził:) wyciołem jego mocno pogięty fragment i dosztukowałem kawałekm, założyłem koszulke termokurczliwą, przedzwoniłęm przewodzik i już było ok. Całosc poskładałem do kupy. Po przekręceniu kluczyka teraz pompa chodzi kilka sekund i się wyłącza czyli jest prawidłowo :) i na dodatek atu już się nie muli na 1 i 2 biegu :) jeden przewodzik a tyle zachodu :P