Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Honda Accord zabezpieczenie bezobsługowe

16 Jul 2009 11:26 4001 4
  • Level 11  
    Witam,

    Potrzebuję zabezpieczyć przed kradzieżą samochód Honda Accord.
    Zabezpieczenie powinno spełniać warunki:
    - bezobsługowe, czyli żadnego naciskania ukrytych przycisków, wprowadzania pinów, czy też innych manewrów w samochodzie,
    - nie zablokuje mi samochodu w trakcie jazdy,
    - możliwość zablokowania działania urządzenia na dłuższy czas w przypadku konieczności oddania samochodu do serwisu,

    Z lektury źródeł i forum poznałem:
    System z pilotem ODIS;
    Wydaje się być idealny, ale:
    Centrala kontaktuje się z pilotem co pewien czas, czyli istnieje możliwość zablokowania samochodu w trakcie jazdy;
    W instrukcji coś piszą o ukrytym przycisku;
    Zasięg działania pilota chyba do 15m, co powoduje, że istnieje możliwość skomunikowania się centrali z pilotem leżącym domu;
    Obawiam się również niespodziewanego wyładowania w nim baterii i wyprogramowania pilota z systemu;

    SEO Symphony
    Nie wiem czy jest to odpowiedni system do samochodu, czy będzie współpracował z fabrycznym alarmem i immobilizerem
    Nie wiem jak z częstotliwością komunikacji pilota z systemem oraz co w sytuacji wyładowania baterii.

    Jak to wygląda od strony praktycznej oraz serwisowej tych systemów.
    Czy klienci tych systemów zgłaszają dużo zastrzeżeń i skarg.

    A może jakieś inne systemy możecie polecić, które spełniają moje warunki.

    Dodane:
    Czy tych systemów nie można obejść poprzez podłączenie komputera do gniazda diagnostycznego?
  • Level 14  
    Możesz zamontować sobie w autku immo firmy Tytan DS-050 , ustawiasz go tylko na immo i lata co około 4-6 miesięcy do wymiany bateria w karcie i niema możliwości jego wyprogramowania tak samo z siebie. Pisząc Seo Symphony miałeś na myśli samo immo czy razem z alarmem, jeżeli samo immo to jest to praktycznie bezobsługowe urządzenie przeciągasz pastylką tylko w tobie wiadomym miejscu i jedziesz, i tu niema żadnych baterii, a w ds-050 wystarczy mieć karte przy sobie, tytana da sie wprowadzić w stan warsztatowy ukrytym przyciskiem a w seo niepamiętam czy jest taka możliwość.
  • Level 11  
    Właśnie obawiam się, że w przypadku urządzeń na baterie jazda skończy się w nieoczekiwanym momencie.
    W SEO jest karta zbliżeniowa, czyli chyba bezbateryjna.
    Ciekaw jestem jak wygląda użytkowanie tego systemu od strony użytkownika
  • Level 2  
    Kolego z praktyki wiem że Tytan DS-050 i SEO Symphony nawet razem działają bezproblemowo i bezkolizyjnie , poprawnie synchronizowane uzupełniają się wzajemnie.Co do baterii no trzeba pamiętać chyba że ktoś ma sklerozę ha ha ha

    Jeżeli urządzenia sa podpięte w odpowiednim miejscu to przez złącze nikt tego nie znajdzie.
  • Level 12  
    w tytan ds050 przy odpowiednich nastawach podczas jazdy jak padnie bateria nic sie nie stanie dopiero zacznie odliczac po otwarciu drzwi-najlepszy bezobslugowy immo byle z nowymi grubszymi pilotami(mocniejsze budowy i pojemniejsza bateria-ok 6m-cy)