marecki360 wrote: Na szyjce konwertera sa dwa naciecia cały konwerter wchodzi na frez na co szczegolnie zwrucić uwage jakies znaki sa na pompie i konwerteze?.Jesli chodzi o sam konwerter to najpierw włozyłem go do skrzyni i ze skrzynią wkładałem do silnika.skrzynia zeszła sie bez problemow,pompa nie była rozbierana.Czyli przypuszczasz ze sprzegło przy wkładaniu ze skrzynią zsuneło sie z wałka skrzyni i nie zatrybia bo siedzi tylko w silniku lub na odwrót dobrze mysle .?hm wszystko możliwe.
Nie ma znaków na pompie i konwerterze. Dobrze zrobiłeś wkładając konwerter w skrzynię. Konwerter przy wkładaniu powinien "zaskoczyć" najpierw na wałek a następnie w pompę olejową. Ale piszesz że skrzynia zeszła się bez problemów z silnikiem, i tu jest dobrze. To znaczy pomiędzy korpus skrzyni biegów a blok silnika nie można było wsunąć kartki papieru. Jeżeli tak, to jest dobrze. Dalej, sprzęgło nie zsunie się z żadnego wałka. Sprzęgło przykręcamy czterema śrubkami do koła blaszanego (flywheels). Po tak prawidłowej procedurze montażowej, po zalaniu oleju do skrzyni biegów (ok. 6L) pompa powinna rozprowadzić olej między innymi też i do sprzęgła. Następnie uzupełniamy olej do stanu (na uruchomionym silniku).
Teraz pytanie: czy ruszałeś płytę sterującą ?