Witam,
Planuje zbudować swój własny bolid oparty na silniku i niektórych podzespołach garbusa. Pewnie większość "maniaków" Garbusa (i nie tylko) słyszało o Formule Vee. Jest to tania wyścigówka którą może zbudować praktycznie każdy, za stosunkowo małe pieniądze. Na razie jestem w fazie projektów i mam parę pytań:
Silnik chcę umieścić centralnie dla lepszego rozmieszczenia mas, więc niezbędnym zabiegiem będzie obrócenie go razem ze skrzynią biegów i tu jest problem. Jak w takim wypadku połączyć drążek zmiany biegów ze skrzynią oraz jakie zabiegi są potrzebne do "odwrócenia" obrotów silnika. Chodzi oczywiście o silnik i skrzynię starego Garbusa 1300 lub 1600
Poniżej zamieszczam parę zdjęć Formuły Vee

Planuje zbudować swój własny bolid oparty na silniku i niektórych podzespołach garbusa. Pewnie większość "maniaków" Garbusa (i nie tylko) słyszało o Formule Vee. Jest to tania wyścigówka którą może zbudować praktycznie każdy, za stosunkowo małe pieniądze. Na razie jestem w fazie projektów i mam parę pytań:
Silnik chcę umieścić centralnie dla lepszego rozmieszczenia mas, więc niezbędnym zabiegiem będzie obrócenie go razem ze skrzynią biegów i tu jest problem. Jak w takim wypadku połączyć drążek zmiany biegów ze skrzynią oraz jakie zabiegi są potrzebne do "odwrócenia" obrotów silnika. Chodzi oczywiście o silnik i skrzynię starego Garbusa 1300 lub 1600
Poniżej zamieszczam parę zdjęć Formuły Vee


