Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

PASSAT 1.9 tdi 2001 avb kopci na siwo i ciezko zapala

20 Jul 2009 22:06 6771 13
  • Level 12  
    Witam,w passacie 1.9 tdi AVB 2001 po wymiane uszczelki pod glowica samochod ciezko zapala i mozna kopci na siwo,przed wymiana bylo ok,uszczelka byla wymieniana poniewaz byl w plynie olej,szczelnosci nie sprawdzalem,glowica byla tylko planowana,rozrzad na 100% dobrze poskladany,poradzcie cos bo nie wiem za co sie zabrac,pozdarwiam
  • Level 24  
    Ja bym się upierał przy rozrządzie, bo te kopcenie na siwo i utrudniony rozruch to typowy objaw złego ustawienia.
    Rozrząd był ustawiany na blokaby, czy na farbki na pasku i kołach???
  • User removed account  
  • Level 12  
    rozrzad poskladany na blokadach,a niby dlaczego nie powinno sie planowac glowicy w tdikach???????glowica byla rozbierana do planowania,zawory i wyjmowane pompowtyski,moze jakis pompowtrysk nie siadl czy cos,pomozcie?
  • Level 28  
    diagnostykę zrób że aha i dlaczego głowy się nie planuję zawszę planuję tylko tam jest jeden motyw w grubości
  • Level 12  
    jaki motyw w grubosci??????moze powiesz,chyba ze to jakas tajemnica,czy od tego planowania moga byc te problemy??????
  • Level 9  
    A na ile karbów uszczelke założyłeś?
    może przy wkładaniu coś sie uszkodziło przy pomowtrsku? zrób diagnostyke i będzi coś można wyeliminować
  • VIP Meritorious for electroda.pl
    Pompowtryski wyregulowane?
  • User removed account  
  • Moderator of Cars
    Splanowanie głowicy raczej na pewno nie jest przyczyną - w dieslach nie planuje się głowic ze względu na fakt obniżenia gniazd zaworów i możliwość klepania tłoków, oraz zmniejszenie jej wytrzymałości mechanicznej. Grubość uszczelki zaś, w/g wskazań producenta dobiera się do wysokości wystawania tłoków ponad kadłub silnika. Mechanik partacz - kto wymienia uszczelkę bez sprawdzenia szczelności głowicy?
  • Level 12  
    Uszczelke wymienial kolega,pompowtryskow nie regulowal,dodam iz samochod zapalil i chodzil ok,usterka wystapila na drugi dzien po przejechaniu ok 25 km,zaczal kopcic i ciezko zapalac,narazie auto stoi,jak tylko sie cos dowiem to napisze,faktycznie glowica nie byla sprawdzana na szczelnosc,tylko ja dal do planowania,zobaczymy co dalej,dziekuje ze opinie
  • Level 34  
    robokop wrote:
    Splanowanie głowicy raczej na pewno nie jest przyczyną - w dieslach nie planuje się głowic ze względu na fakt obniżenia gniazd zaworów i możliwość klepania tłoków, oraz zmniejszenie jej wytrzymałości mechanicznej. Grubość uszczelki zaś, w/g wskazań producenta dobiera się do wysokości wystawania tłoków ponad kadłub silnika. Mechanik partacz - kto wymienia uszczelkę bez sprawdzenia szczelności głowicy?


    no właśnie, koncern VAG nie przewiduje planowania głowicy aczkolwiek taką operację można przeprowadzić ale tylko raz, pytanie czy zostały wykonane po takim zabiegu czynności jakie opisuje robokop jak również kolega Bogumił z innego forum :
    http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=6657

    pytanie teraz to takie, czy kolega, który oddał głowicę do splanowania oddał ją kompletną ?