Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Fiat Uno 1.0 Problem z iskrą, a teraz bardzo niskie obroty?

marcin2057 21 Lip 2009 16:44 2105 5
  • #1 21 Lip 2009 16:44
    marcin2057
    Poziom 15  

    witam dzisiaj rano umyłem silnik w uno myjką potem przedmuchałem sprężonym powietrzem i stał kilka godzin na słońcu aby woda odparowała a teraz go nie mogę odpalić rozrusznik kręci lecz nie odpala podłączyłem świece bezpośrednio pod cewkę zapłonowa i jak kręci rozrusznik to iskry nie mam lecz dopiero na samym końcu jak przestanie się kręcić to jedna iskra jest Proszę o szybkie rady pozdrawiam

    0 5
  • #2 21 Lip 2009 19:52
    Grzesiek_Slosarczyk
    Poziom 20  

    zdejmij kopułkę i dokładnie wysusz. ogrzej również cewkę zapłonową może pomóc

    0
  • #3 21 Lip 2009 22:19
    marcin2057
    Poziom 15  

    grzałem suszarka i nic nie pomogło moduł zapłonowy ten na aparacie zapłonowym lekko się grzeje i rozkręciłem i styki były mokre, wg tabeli modułu zapłonowego opór pomiędzy stykami 1 a 2 powinien być ok 700-850 ohm a wynosi ok 40kohm więc chyba jednak moduł zapłonowy

    Dodano po 5 [minuty]:

    Mierzymy rezystancje pomiedzy 1 i 2 i powinna ona wynosic od 758 om do 872 om. (inne wartosci oznaczaja jego uszkodzenie dla cewki MAgneti Marelli, natomiast dla cewki firmy Ducellier rezystancja ta powinna wynosic od 171 om do 209 om)

    0
  • #4 23 Lip 2009 07:39
    marcin2057
    Poziom 15  

    Wymieniłem moduł zapłonu ten co jest przykręcony do aparatu zapłonowego i teraz wszystko w porzadku a więc temat zawieszony

    0
  • #5 23 Lip 2009 21:23
    wikipliki
    Poziom 9  

    A nie masz czasem jakiegoś kabelka za luźnego, sprawdź wszystko dokładnie, może komputer od silnika zalałeś, lub lecz bardzo wątpię może być kopułka pęknięta.

    0
  • #6 11 Wrz 2009 14:04
    marcin2057
    Poziom 15  

    Witam ponownie znów mam kolejny problem z moim unem a mianowicie na zimnym silniku obroty są bardzo niskie aż trzęsie silnikiem jak dodam lekko gazu to jest dobrze podejrzewam że mógł paść silnik krokowy lub podciśnieniowy regulator obrotów (to ufo na aparacie zapłonowym) Bardzo proszę o porady jak można silnik krokowy oraz ten regulator sprawdzić?

    1