Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

S-231 Andoria dymi jak parowóz.

szczepanstjepan 21 Lip 2009 21:34 10066 9
  • #1 21 Lip 2009 21:34
    szczepanstjepan
    Poziom 20  

    Koledzy drodzy:D
    Mam taki problem ze słynnym silnikiem "esiokiem" :D
    A więc, strasznie dymi ale na wyższych obrotach nie, czasem traci moc, a
    czasem tak jakby coś się odetkało zero dymu i super moc :/
    Pewien gość bawił się z pompą bo sprężyna pękła i rozleciała mu się przy tym sekcja, drugi powiedział "co za koleś", trochę się sekcja zarysowała.
    Wsadziłem nowy zestaw naprawczy(poszły oringi i woda szła do oleju a zamek pierścieni miał przerwę 2 cm:D) i dalej dymi. Niby banalny silnik ale czasem...
    wiecie co:D

    1 9
  • #2 21 Lip 2009 23:32
    wpsowa692
    Poziom 24  

    Ma mieć 0.50 mm na nowym zestawie.2 cm to już przegięcie dziwie się że w ogóle jeszcze chodzi?

    0
  • #3 22 Lip 2009 10:54
    szczepanstjepan
    Poziom 20  

    Nowy zestaw wsadziłem:D
    Sam się dziwiłem, że w ogóle odpalał :O

    Problem już rozwiązałem:D
    Dziadek się przyznał, że nie zaglądał do zaworów jeszcze.
    Głowica do roboty.
    O tym silniku zero wiedzy na elektrodzie:D

    wpsowa692- dzięki za jedyna odpowiedź:D

    0
  • #4 09 Sie 2009 09:34
    AdamWro
    Poziom 18  

    U mnie było to samo. Przeszperałem internet i gdzieś koło Wadowic znalazłem gościa co miał fabryczne zapasy części z fabryki w Andrychowie. Kupiłem nowy wał, panewki wszystkie, korbowód, tuleje, cylinder, pierścienie, pompę, wtryskiwacz i to za 500zł, a głowice oddałem do zrobienia. Ciagniczek teraz pali po 2 obrotach korby. Teraz go szanuje bardziej niż kiedykolwiek bo o dobre części ciężko.

    0
  • #5 09 Sie 2009 10:40
    szczepanstjepan
    Poziom 20  

    U mnie o części łatwo. Na wale luzu nie mam bo dziadek miał oleju tyle co co 50 mth zmieniał i się nie zużył bardzo.

    0
  • #6 31 Sty 2010 12:14
    zwarjowany
    Poziom 9  

    witajcie ja posiadam silnik s-231 S-15 nigdy nie odpalany a pochodzi gdzieś 82r bo taka data wybita na bloku , tabliczki nie posiada widocznie potrzebna była do złomowania w pewnym zakładzie . szukam w internecie instrukcji to tego silnika bo koniki zaworów są sciągniete , ponoć specjalnie to było zrobione , wszystkie elementy zostały czymś zapuszczone bo zero rdzy . a może ktoś sie orientuje ile jest wart taki silnik , a jest rozrusznik przy silniku

    0
  • #7 31 Sty 2010 13:11
    szczepanstjepan
    Poziom 20  

    No to na alledrogo kiedyś był taki za 1800zł.

    Dodano po 2 [minuty]:

    Instrukcję gdzieś mam i katalog części też w pdf :D Poszukam jak chcesz...

    1
  • #8 11 Lut 2010 23:50
    cinek226
    Poziom 9  

    Witam mam do kolegi ( szczepanstjepan) sprawę o ten katalog i instrukcje do esa 231 jak byś mógł to podesłał byś ? moje gg:11381908

    0
  • #9 12 Lut 2010 23:44
    cinek226
    Poziom 9  

    Mam jeszcze takie pytanie wie ktoś może jaki jest gwint w silniku s15 na wale od strony koła zębatego prawy czy lewy i na jaki klucz z góry dzięki a i czy to koło jest na klinie czy na stożku łatwo je zdjąć czy trudno to na tyle .

    0
  • #10 21 Lut 2010 11:29
    ŚNIADY
    Poziom 12  

    Witam gwint jest prawy a koło jest na klinie o ile dobrze pamiętam. Jak masz specjalny sciągacz to nie będzie problemów ze zdjęciem tego koła. Jeżeli ktoś poszukuje części to można je dostać w AGROMA KRAKÓW. pozdrawiam

    0