witam.
Mam problem ze swoją instalacją Sirocco.
Auto bardzo rzadko przełącza się na gaz. Nigdy rano, ewentualnie czasami po południu jak jest dość ciepło.
Po podłączeniu do kompa - program Sirocco (1.3.1.0), widać wszystkie odczyty, brak błędów. Jedynym mankamentem jest to że komputer od gazu nie widzi obrotów silnika. Jak auto przełączyło się na gaz, podłączyłem kompa, zrobiłem autokalibracje i było ok. Rano już znów gaz się nie włączył.
W programie znalazłem schemat - znalazłem przewód w szarej kostce A2 (brązowy) - powinien być podłączony pod masę cewki zapłonowej. U mnie jest on podłączony do kompa sterującego silnikiem. Sprawdzałem przejście miernikiem i niby było - ale sprawdzałem to w czasie gdy komp nie widział obrotów - i w sumie pin A2 miał przejście z każdą masą na aucie.
Jedynym wyjściem jest chyba przylutowanie tego przewodu bezpośrednio do masy cewki która w tym aucie jest tragicznie dostępna.
Poza tym jak juz auto przełączy sie na gaz to jak wcisnę pedał gazu mocniej chcac przyspieszyc auto zaczyna się lekko trząść, silnik wyje ale nie jedzie.
Instalacja Sirocco, wtryskiwacze Valtek pomarańczowe, auto Kia Sportage 2,0 16V 129 KM.
Proszę o pomoc, bo auto pali benzyny jak smok.
Mam problem ze swoją instalacją Sirocco.
Auto bardzo rzadko przełącza się na gaz. Nigdy rano, ewentualnie czasami po południu jak jest dość ciepło.
Po podłączeniu do kompa - program Sirocco (1.3.1.0), widać wszystkie odczyty, brak błędów. Jedynym mankamentem jest to że komputer od gazu nie widzi obrotów silnika. Jak auto przełączyło się na gaz, podłączyłem kompa, zrobiłem autokalibracje i było ok. Rano już znów gaz się nie włączył.
W programie znalazłem schemat - znalazłem przewód w szarej kostce A2 (brązowy) - powinien być podłączony pod masę cewki zapłonowej. U mnie jest on podłączony do kompa sterującego silnikiem. Sprawdzałem przejście miernikiem i niby było - ale sprawdzałem to w czasie gdy komp nie widział obrotów - i w sumie pin A2 miał przejście z każdą masą na aucie.
Jedynym wyjściem jest chyba przylutowanie tego przewodu bezpośrednio do masy cewki która w tym aucie jest tragicznie dostępna.
Poza tym jak juz auto przełączy sie na gaz to jak wcisnę pedał gazu mocniej chcac przyspieszyc auto zaczyna się lekko trząść, silnik wyje ale nie jedzie.
Instalacja Sirocco, wtryskiwacze Valtek pomarańczowe, auto Kia Sportage 2,0 16V 129 KM.
Proszę o pomoc, bo auto pali benzyny jak smok.