witam
szukając w szukajce nie znalazłem potrzebnych mi informacji dlatego pisze
wczoraj zakładałem pilot z sterownikiem do zamka centralnego w audi a4 zajęło mi to 4 godzinki byłem zadowolony że w końcu skończy sie sprawdzanie czy drzwi są w końcu domkniete czy nie, ale niestety w czasie gdy zabezpieczałem kable doszło do połączenia dwóch kabli sterójących z masą {całkowicie nie potrzebne ponieważ mam zamek pneumatyczny a te były potrzebne do masterów} centralka którą zakładałem steruje minusem, jeden kabel w połączeniu z masą dawał " -" do pompy zamka a drugi w połączeniu z masa z centralki podawał "+" do pompy zamka. Doszlo do połączenia obydwu zamków z masą w efekcie czego wg mnie centralka podała do pompy + i - jednocześnie dajac zwarcie, tak ja to widze. Uważacie że pompa jest spalona? pilocik działa nawet świtła mrugaja i domykanie szyb również ale drzwi niestety musze zamykac każde z osobna
z góry dzięki za pomoc
szukając w szukajce nie znalazłem potrzebnych mi informacji dlatego pisze
wczoraj zakładałem pilot z sterownikiem do zamka centralnego w audi a4 zajęło mi to 4 godzinki byłem zadowolony że w końcu skończy sie sprawdzanie czy drzwi są w końcu domkniete czy nie, ale niestety w czasie gdy zabezpieczałem kable doszło do połączenia dwóch kabli sterójących z masą {całkowicie nie potrzebne ponieważ mam zamek pneumatyczny a te były potrzebne do masterów} centralka którą zakładałem steruje minusem, jeden kabel w połączeniu z masą dawał " -" do pompy zamka a drugi w połączeniu z masa z centralki podawał "+" do pompy zamka. Doszlo do połączenia obydwu zamków z masą w efekcie czego wg mnie centralka podała do pompy + i - jednocześnie dajac zwarcie, tak ja to widze. Uważacie że pompa jest spalona? pilocik działa nawet świtła mrugaja i domykanie szyb również ale drzwi niestety musze zamykac każde z osobna
z góry dzięki za pomoc