Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Passat B5 c.z. - brak reakcji na pilot - dzwi kierowcy

djleeon603 23 Lip 2009 23:58 16756 12
  • #1 23 Lip 2009 23:58
    djleeon603
    Poziom 20  

    Witam, mam problem z Passatem B5 (przed FL)
    otóż po montażu radiowego sterownika centralnego zamka, zamykaja i otwieraja sie wszystkie drzwi/klapa poza drzwiami kierowcy,

    przestala migać dioda koło rygielka, z kluczyka drzwi sie zamykaja/otwieraja, szyby też domyka, natomiast niewiem jaki może być problem z tymi drzwiami,

    czy ktos miał coś podobnego? Siłowniki sterowane +, kable podpięte odpowiednio (do wiązki w drzwiach),

    prosze o jakieś wskazówki.

    (korzystalem z opcji szukaj, ale nie znalazlem problemu mającego takie objawy który wystarczająco mógłby mi pomóc)

    pozdrawiam

    0 12
  • #2 24 Lip 2009 01:09
    Lj_E-gain
    Warunkowo odblokowany

    Bo Drzw kierowcy nie mają siłownika :) tylko czujnik który informuje sterownik o otwarciu lub zamkniecu drzwi :)

    Dodano po 3 [minuty]:

    dokładniej to nazywa się cięcie kosztów produkcji :)

    wystarczy założyć siłownik i podpiąć go pod sterownik centralnego :)

    i proszę nie zadawaj pytania w stylu ... jak podpiąc ten siłownik do sterownika :)

    -1
  • #3 24 Lip 2009 12:27
    djleeon603
    Poziom 20  

    jak podpiąć siłownik to wiem, :) ale dziwi mnie jeszcze fakt ze wczesniej naciskajac z wrzwiach kierowcy na przycisc zbrojenia wszystkich zamków, drzwi kierowcy sie zamykały/otwierały, teraz nawet na ta funkcje nie reagują.

    0
  • #4 24 Lip 2009 13:16
    Dyzio 1
    Poziom 17  

    Lj_E-gain napisał:
    Bo Drzw kierowcy nie mają siłownika

    Kolego,wypisujesz bzdury.
    djleeon603 napisał:
    Siłowniki sterowane +, kable podpięte odpowiednio (do wiązki w drzwiach),

    Sterowanie masą,czerwono-niebieski otwórz i czerwono-zielony zamknij.

    0
  • #5 24 Lip 2009 13:46
    djleeon603
    Poziom 20  

    tak właśnie podpiałem, i drzwi kierowcy przestaly reagować,
    (przyznaje ze podczas montazu myslalem ze sterowanie jest masą i uwalilem 2 razy bezpiecznik od sterownika radiowego.),

    po zmianie na + dzwi kierowcy juz nie reagowaly, co powinienem sprawdzic, na co zwrócic uwage?

    0
  • #6 25 Lip 2009 09:32
    Pati
    Poziom 27  

    djleeon603 napisał:

    (przyznaje ze podczas montazu myslalem ze sterowanie jest masą i uwalilem 2 razy bezpiecznik od sterownika radiowego.),

    po zmianie na + dzwi kierowcy juz nie reagowaly, co powinienem sprawdzic, na co zwrócic uwage?
    O prosze jakie nowatoerskie odkrycia jeszcze sie zdażają w przypadku 15-o letnich samochodów.


    Sterowanie właśnie jest masą!!!!! Koleś tam pisze bzdury o cięciu kosztów przez VW jemu nie ufaj. Koszty tną zazwyczaj nasi mali skośnoocy przyjaciele ze wschodnioej wyspy.

    Pod w cześniej wymienione kolory podłącz mase na krótko z karoserii a drzwi zamknij palcem w zamku na dwa razy żeby reagowały. Zobaczysz czy w aucie jest ok. Jak nie jest ok to odetnij kable idące do zamka te 2 właśnie i podłącz tylko sterownik od strony samochodu. Może już po prostu coś przysmażyłeś na stałe w tym zamku.

    0
  • #7 25 Lip 2009 10:14
    djleeon603
    Poziom 20  

    nie możliwe ze sterowanie jest masą, pod te właśnie kable początkowo podłączałem sterowanie masą i zamki nie reagowały w ogole, po zmianie na + dopiero zaczynały się zamykać/otwierać. Sterowanie c.z. w pasku b5 odbywa się +.

    prosze mi powiedziec jakie moduły powinienem brać pod uwage do ew wymiany i jak je moge sprawdzic.

    Dodano po 11 [minuty]:

    a jak moge sprawdzic silownik w dzwiach?

    Dodano po 39 [sekundy]:

    i do jakiego modułu dołączona jest dioda sygnalizujaca zamkniecie drzwi? bo przestała działać

    0
  • #8 25 Lip 2009 10:23
    fructon
    Poziom 33  

    a więc tylko ty masz paska b5 sterowanego plusem a wszyscy inni minusem bardzo ciekawe

    0
  • #9 25 Lip 2009 13:38
    Lj_E-gain
    Warunkowo odblokowany

    Dyzio 1 napisał:
    Lj_E-gain napisał:
    Bo Drzw kierowcy nie mają siłownika

    Kolego,wypisujesz bzdury.


    Hahahhaha weś skończ lamusie :) juz w kilku samochodach zakładałem do centralnego sterowanie z kluczyka i nie było siłownika :) i jak masz centralny orginalny i nie jest sterowany z pilota to po jaki hu** ci siłownik w drzwiach kierowcy jak i tak zawsze otwierasz z kluczyka ...

    Dodano po 7 [minuty]:

    Przykład z czwartku ... Opel Vektra B ... ma centralny ale tylko z kluczyka .. koleś chciał mieć radiowe ... zakładam ... wszystko działa oprócz drzwi kierowcy :)

    rozbieram tapicerkę a tam zamiast mastera czujnik ...

    Dodano po 8 [minuty]:

    djleeon603 napisał:

    a jak moge sprawdzic silownik w dzwiach?


    Ja na twoim miejscu zaczoł bym od pogrzebania w drzwiach abyś się przekonał ze tam jest czujnik :) a jeśli nawet (wątpie) będzie siłownik to podepnij na krutko do akumulatora i sprawdz czy działa :)


    Moderowany przez Błażej:

    Regulamin pkt 10.8. Ostrzeżenie i tydzień urlopu na zaleczenie sobie nerwów. Do tego Regulamin pkt 12, bo piszesz nieprawdę i 15 za to, w jaki sposób piszesz.

    -1
  • #10 25 Lip 2009 14:59
    _PREDATOR_

    VIP Zasłużony dla elektroda

    Tak to nie będziemy pisali na forum!

    djleeon@gmail.com napisał:
    Kontakt odnośnie: Re: Passat B5 c.z. - brak reakcji na pilot - dzwi kierowcy
    Witam, czy mogę prosić o odblokowanie tematu?
    Bardzo zalezy mi na rozwiązaniu problemu, nie chce Ci przypadkiem dyktowac co powinienem a czego nie, ale wolałbym zeby problem ładu w temacie zostal rozwiązany tak aby temat w dalszym ciągu był rozwijany (jakies warny czy usunięcie naruszających regulamin postów), prosze rozwazyc moja prośbę - bardzo mi zalezy na rozwiazaniu mojego problemu i opinii fachowców tego forum.

    0
  • #11 26 Lip 2009 11:39
    djleeon603
    Poziom 20  

    _PREDATOR_ - Dziekuje za odblokowanie tematu

    Wracajac do problemu, przepraszam za moją pomyłkę.

    Sterowanie minusem - pomyłka spowodowana tym iż nie posiadam tego auta na podwórku.

    Proszę o informacje jakie moduły znajdują się w układzie sterowania centralnym zamkiem, poza comfortem i silownikami? co sprawdzic? do jakiego podzespołu jest dołączona dioda sygnalizująca uzbrojenie zamków - ktora przestała pracować.

    czekam na odp

    0
  • #12 26 Lip 2009 12:41
    andrzejluczuk
    Poziom 17  

    Masz tu schemat komfortu z B5. Przyda Ci się, żeby zlokalizować co uwaliłeś błednym sterowaniem. Dioda sterowana jest z pinu 26 modułu, ale dioda tu nie jest problemem. Podałeś zły sygnał, więc rozebrałbym ten moduł.

    2
  • #13 26 Lip 2009 16:31
    djleeon603
    Poziom 20  

    Dziękuję za schemat, przyda się na pewno.

    Mam jeszcze pytanie jak sprawdzić działanie siłownika w drzwiach i czujnika?

    2